Kategoria: Administracja

Prace z dziedziny administracja. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Zagadnienia etyczne w polityce 1980

Przez administrator

  I. Wprowadzenie 1.1. Wstęp 1.2. Cel i znaczenie analizy zagadnień etycznych w polityce 1.3. Struktura pracy II. Teoretyczne podstawy etyki politycznej 2.1. Definicja etyki politycznej 2.2. Historia etyki w polityce 2.3. Główne podejścia i teorie dotyczące etyki politycznej III. Etyka polityczna a proces podejmowania decyzji 3.1. Moralność a polityka: konflikty i zbiegi interesów 3.2. Kwestie moralne w podejmowaniu decyzji politycznych 3.3. Etyka a systemy wartości w podejmowaniu decyzji politycznych IV. Wybrane studia przypadków 4.1. Analiza etyczna wybranych wydarzeń politycznych 4.2. Studium przypadków konfliktów etycznych w polityce 4.3. Etyczne dylematy w procesie podejmowania decyzji politycznych V. Narzędzia i metody analizy…

Zarządzanie placówka oświatowa w Polsce 2021

Przez administrator

Wprowadzenie Rozdział I Kierowanie w kontekście analizy literatury przedmiotu 1.1 Definicja i istota zarządzania. 1.2 Obowiązki kierownicze. 1.3 Nowoczesne orientacje w zarządzaniu. 1.3.1 Administracja zasobami ludzkimi. 1.3.2 Kierowanie jakością. 1.3.3 Kierowanie wiedzą. 1.4 Organizacje w procesie kierowania. 1.5 Kierowanie edukacją. 1.5.1 Zarządzanie placówkami oświatowymi. 1.5.2 Kapitał ludzki w dziedzinie edukacji. 1.5.3 Uchybienia w administrowaniu placówkami szkolnymi. 1.6 Funkcja lidera w procesie zarządzania. Rozdział II System oświatowy w Polsce. 2.1 Cele i zadania edukacji. 2.2 Przepisy prawne regulujące system edukacji. 2.3 Instytucje odpowiedzialne za edukację w Polsce. 2.4 Typy i rodzaje placówek oświatowych. 2.5 Finansowanie oświaty w Polsce. Rozdział III Metodologia…

Rola sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Wpływ sołtysa na rozwój społeczno-gospodarczy

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Kompetencje i zadania sołtysa w Polskiej administracji

Przez administrator

Wstęp Rozdział IGeneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział IISołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział IIISołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IVWybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków4.1. Wprowadzenie4.2. Wybór sołtysa4.3.…

Rola sołtysa w lokalnej administracji i społeczności: analiza polskiego kontekstu

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Wyzwania i perspektywy pełnienia funkcji sołtysa w administracji lokalnej w Polsce

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa1.2. Samorządność a sołtys1.3. Mienie sołtysa1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa1.5. Sołtys jako lennik1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci1.8. Kontrola działalności sołtysa1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe2.1. Pojęcie administracji publicznej2.2. Podział administracji publicznej w Polsce2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej3.1. Definicja organu administracji publicznej3.2. Podział organów administracji publicznej3.3. Pojęcie organu administrującego3.4. Sołtys w systemie administracji publicznej Rozdział IV Wybór i odwołanie sołtysa na przykładzie sołectwa Lipa w gminie Bolków…

Sołtys jako mediator i reprezentant społeczności lokalnej w polskim systemie administracyjnym

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Geneza urzędu sołtysa 1.1. Ukształtowanie się urzędu sołtysa 1.2. Samorządność a sołtys 1.3. Mienie sołtysa 1.4. Lokowanie wsi przez sołtysa 1.5. Sołtys jako lennik 1.6. Sołtys jako urzędnik i sędzia 1.7. Sołtys jak przedstawiciel kmieci 1.8. Kontrola działalności sołtysa 1.9. Powołanie sołtysa na urząd i likwidacja urzędu Rozdział II Sołectwo w systemie administracji publicznej – ustalenia podstawowe 2.1. Pojęcie administracji publicznej 2.2. Podział administracji publicznej w Polsce 2.3. Sołectwo w systemie administracji publicznej Rozdział III Sołtys jako organ administracji publicznej 3.1. Definicja organu administracji publicznej 3.2. Podział organów administracji publicznej 3.3. Pojęcie organu administrującego 3.4. Sołtys w…

Jakie czynniki wpływają na wybór marki przez konsumentów

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Rola opinii klientów i recenzji produktów w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów online

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Jakie trendy zakupowe dominują wśród młodszych pokoleń i jakie czynniki na nie wpływają

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Analiza skuteczności kampanii reklamowych w mediach społecznościowych w kontekście ich wpływu na proces podejmowania decyzji zakupowych

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Wpływ marketingu influencerów na decyzje zakupowe pokolenia Z

Przez administrator

  Wstęp Rozdział 1Media społecznościowe jako narzędzie nowoczesnego marketingu 1.1. Media społecznościowe – definicja pojęcia 1.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych mediów społecznościowych 1.3. Media społecznościowe jako narzędzie współczesnej komunikacji marketingowej 1.4. Pozytywne i negatywne strony użytkowania mediów społecznościowych Rozdział 2Proces podejmowania decyzji konsumenckich w ujęciu teoretycznym 2.1. Istota i rodzaje decyzji konsumenckich 2.2. Proces podejmowania decyzji o zakupie 2.3. Determinanty zachowań konsumentów 2.3.1. Psychiczne determinanty zachowań konsumentów 2.3.2. Społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów 2.3.3. Ekonomiczne determinanty zachowań konsumentów 2.4. Marketingowe uwarunkowania zachowań nabywców Rozdział 3Charakterystyka pokolenia Y 3.1. Pokolenie Y – ogólna charakterystyka3.2. Jak kupuje generacja Y? Rozdział 4Rola mediów społecznościowych…

Rynek pracy w Polsce a rosnące ceny

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75

Zmiany stóp procentowych a inflacja w Polsce

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75

Polityka fiskalna a walka z inflacją

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział IInflacja – aspekty pojęciowe1. Pojęcie i rola inflacji w gospodarce………42. Rodzaje inflacji………113. Mierniki inflacji………174. Społeczno – ekonomiczne skutki inflacji………26 Rozdział IITeoretyczne zagadnienia związane z inflacją1. Monetarna teoria inflacji ………342. Popytowa teoria inflacji ………383. Kosztowo-strukturalne podejście do inflacji ………434. Związki inflacji z bezrobociem ………485. Sposoby walki z inflacją………56 Rozdział IIIZwiązki inflacji ze zjawiskami ekonomiczno – społecznymi zachodzącymi w Polsce1. Poziom inflacji w Polsce………592. Inflacja a bezrobocie………663. Inflacja a stopy procentowe………694. Zarządzanie finansowe w warunkach inflacji………704.1. Księgowanie inflacji………71 Zakończenie………73Bibliografia………75

Analiza wpływu optymalizacji procesów logistycznych na koszty przedsiębiorstwa.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Znaczenie koordynacji podstawowych funkcji logistycznych dla efektywności całego łańcucha dostaw.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Metody oceny wydajności podstawowych funkcji logistycznych i ich znaczenie dla monitorowania procesów biznesowych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Badanie wpływu integracji podstawowych funkcji logistycznych na poprawę jakości usług.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Analiza innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kontekście podstawowych funkcji logistycznych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Rola szkoleń i doskonalenia personelu w podnoszeniu efektywności podstawowych funkcji logistycznych.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Analiza wpływu efektywnych podstawowych funkcji logistycznych na wyniki finansowe przedsiębiorstw.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.

Strategie doskonalenia podstawowych funkcji logistycznych w celu zwiększenia konkurencyjności na rynku.

Przez administrator

Wstęp. Rozdział 1Podstawowe zagadnienia z zarządzania przedsiębiorstwem 1.1 Historia, pojęcie i funkcje zarządzania.1.2 Forma organizacji przedsiębiorstwa.1.3 Planowanie taktyki firmy.Rozdział 2 Rola logistyki w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2.1. Pojęcie i cele logistyki.2.2 Zarządzanie logistyczne.Rozdział 3 Marketinkowo – logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 3.1 Logistyka a zarządzanie firmą.3.2 Logistyka a marketing i finanse przedsiębiorstwa.Rozdział 4Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ Sp z o.o. oraz system logistyczny w firmie XYZ Sp z o.o.4.1 Charakterystyka i działalność firmy XYZ Sp. z o.o.4.1.1 Analiza swot przedsiębiorstwa.4.2 Organizacja logistyki przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o.o.4.4 Logistyczne zarządzanie zapasami magazynowymi.4.5 System logistyczny firmy XYZ Sp. z o.o.Zakończenie.Bibliografia.Spis tabel.Spis rysunków.