Analiza i ocena działalności centrum dystrybucyjnego Tesco

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp …………. 2

Rozdział 1.
Centrum dystrybucji jako obiekt logistyczny

1.1 Definicja i rodzaje centrów dystrybucji …………. 4
1.2 Podstawowe modele fizycznej dystrybucji towarów …………. 7
1.3 Infrastruktura wykorzystywana w centrach dystrybucji ………….11
1.4 Problemy lokalizacji centrów dystrybucji w sieci dostaw …………. 15


Rozdział 2.
Wybrane aspekty obslugi logistycznej z uwzglednieniem specyfiki sektora FMCG

2.1 Wymagania branzy FMCG w zakresię obslugi logistycznej …………. 20
2.2 Czynniki wpływajace na wybór dostawców ………….25
2.3 Obsługa magazynowa …………. 29
2.4 Obsługa zamówien klientów ………….33
2.5 Wybrane koncepcje redukcji zapasów ………….36


Rozdział 3.
Charakterystyka centrum dystrybucyjnego sieci handlowej Tesco

3.1 Historia rozwoju i podstawy działalności sieci Tesco w Polsce i na swiecie …………. 42
3.2 Prezentacja centrum Tesco w Gliwicach ………….46
3.3 Infrastruktura i organizacja pracy w CD Tesco w Gliwicach …………. 51
3.3.1 Środki transportu wewnetrznego i narzedzia automatycznej identyfikacji towaru …………. 56
3.4 Programy i rozwiazania IT wykorzystywane w centrum dystrybucyjnym …………. 58


Rozdział 4.
Obsługa magazynowa i realizacja dostaw w badanym centrum

4.1 Warunki współpracy z dostawcami …………. 61
4.2 Przyjecie towarów od dostawców …………. 66
4.3 Kompletacja zamówien …………. 74
4.4 Planowanie transportu i wysylka dostaw do sieci detalicznej …………. 82
4.5 Bledy w dzialaniu i propozycje usprawnien …………. 86


Zakończenie
Bibliografia …………. 95
Spis rysunków i tabel ………….98
Zalaczniki …………. 100