Analiza pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa produkcyjnego w kontekscie prowadzonej przez nie strategii marketingowej na przykładzie XYZ
22 października 2015
Wstęp.
Rozdział 1
Rodzaje i uwarunkowania stosowania strategii konkurencji w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
1.1 Istota i rodzaj konkurencji i jej znaczenie w działalności przedsiębiorstwa.
1.2 Źródła przewagi konkurencyjnej.
1.3 Uwarunkowania wyboru strategii konkurencji.
1.4 Instrumenty strategii dzialan konkurencyjnych.
Rozdział 2
Strategia marketingowa na rynku instytucjonalnym.
2.1. Specyfika dzialan marketingowych na rynku dóbr przemyslowych.
2.2. Istota strategii marketingowej.
2.3. Kształtowanie strategii marketingowej.
2.4. Metody badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa.
Rozdział 3
Pozycja firmy Amik Wronki S.A. na rynku sprzetu AGD w Polsce.
3.1 Analiza potencjalu przedsiębiorstwa.
3.2. Otoczenie przedsiębiorstwa.
3.3 Analiza potencjalu wewnetrznego.
3.4 Pozycja firmy Amica S.A.
Rozdział 4
Identyfikacja dzialan marketingowych i kierunki ich zmiany w świetle pozycji rynkowej Amiki Wronki S.A..
4.1 Identyfikacja dzialan marketingowych i strategii konkurencji stosowanej przez przedsiebiorstwo Amica Wronki.
4.2 Możliwościi kierunki dzialan chroniacych pozycje przedsiębiorstwa na rynku.
Zakończenie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|