Audyt wewnetrzny jako element doskonalenia instytucji
17 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Audyt wewnetrzny jako koncepcja zarządzania
1.1. Cechy wspólczesnej koncepcji zarządzania
1.2. Analiza audytu wewnetrznego w świetle nauk o zarzadzaniu
1.3. Audyt wewnetrzny w ocenie badan empirycznych
1.4. Podstawowe wytyczne formulowania systemu audytu wewnetrznego jako koncepcji zarządzania
Rozdział 2.
Systemem audytu wewnetrznego jako instrument doskonalenia instytucji
2.1. Instytucja jako obiekt doskonalenia
2.2. System audytu wewnetrznego a inne instrumenty doskonalenia instytucji
2.2.1. Benchmarking
2.2.2. Reengineering
2.2.3. Lean management
2.2.4. Kompleksowe zarządzanie jakoscia
2.2.5. Controlling
Rozdział 3.
Audit wewnetrzny jako narzedzie doskonalenia Zintegrowanego Systemu Zarzadzania Jakośćia, Srodowiskiem i Bezpieczenstwem i Higieny Pracy.
3.1 Charakterystyka Zintegrowanego Systemu Zarzadzania
3.1.1 Metody i rodzaje integracji systemów
3.1.2 Integracja systemów zarządzania Jakośćia, Srodowiskiem i Bezpieczenstwem i Higiena pracy
3.1.3 Przyczyny i korzysci wynikajace z integracji
3.2. Audit jako jeden z elementów doskonalenia systemu zarządzania
3.3.Charakterystyka auditów Zintegrowanego Systemu Zarzadzania
3.3.1Istota, cele i znaczenie auditów
3.3.2. Rodzaje auditów
3.4.Charakterystyka procesu przeprowadzenia auditów wewnetrznych
3.4.1.Rozpoczecie i planowanie auditów
3.4.2.Przeprowadzenie auditów
3.4.3.Raport z auditów i działania poauditowe
Rozdział 4.
Metodyka prac audytowych na przykładzie audytu firmy Duni Poland Sp. Z.O.O (rok 2010).
4.1. Planowanie zadan audytowych
4.2. Realizacja zadan audytowych
4.3. Sprawozdanie z zadania audytowego
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|