Bankowośćelektroniczna i internetowa jako nowoczesne formy sprzedaży usług bankowych.
10 października 2015
Wstęp……….. 2
Rozdział I.
Idea bankowosci elektronicznej
1.1. Pojęcie bankowosci elektronicznej ………..3
1.2. Zadania banku jako instytucji finansowej……….. 5
1.3. Zachowanie klientów na rynku……….. 7
Rozdział II.
Rozwój bankowosci elektronicznej w polskim sektorze bankowym
2.1. Funkcjonowanie bankowosci elektronicznej……….. 12
2.2. Wpływ konkurencji na rozwój bankowosci elektronicznej ………..15
2.3. Perspektywy rozwoju bankowosci elektronicznej w polskim sektorze bankowym ………..19
Rozdział III.
Nowoczesne formy sprzedaży usług bankowych
3.1. Bankowośćinternetowa ………..23
3.2. Home Banking……….. 32
3.3. WAP Banking……….. 34
3.4. Telefoniczne usługi bankowe……….. 36
Rozdział IV.
Ogólny poglad na bankowosc elektroniczna
4.1. Korzysci bankowosci elektronicznej ………..42
4.2. Bezpieczeństwo systemu bankowosci elektronicznej ………..45
4.3. Oszacowanie zysków i strat z działalności elektronicznej ………..49
4.4. Porównanie bankowosci elektronicznej z tradycyjna obsługa klienta ………..52
Podsumowanie ………..57
Bibliografia ………..59
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|