Bankowośćinternetowa jako kanal dystrybucji produktów bankowych

10 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp.

Rozdział I.
Miejsce bankowosci elektronicznej w funkcjonowaniu banku komercyjnego

1.1. Bankowośćkomercyjna
1.2. Pojęcie bankowosci elektronicznej
1.3. Rodzaje lacznosci klienta z bankiem oraz dostep do usług oferowanych przez banki
1.4. Kanały i narzedzia dystrybucji bankowosci elektronicznej
1.5. Rozwój bankowosci elektronicznej


Rozdział II.
Charakterystyka bankowosci internetowej

2.1. Istota i cechy bankowosci internetowej
2.2. Rozwój oferowanych uslug
2.3. Klasyfikacja banków ze wzgledu na swiadczone usługi internetowe .
2.4. Zróznicowanie usług internetowych w bankach komercyjnych
2.4. Formy zabezpieczen w bankowosci internetowej


Rozdział III.
Bankowośćinternetowa. Wpływ bankowosci internetowej na zachowania konsumentów i banków

3.1. Praktyczne aspekty funkcjonowania bankowosci internetowej
3.2. Motywy zainteresowania rozwojem bankowosci internetowej przez banki i dynamika z jaka się rozpowszechniaja
3.3. Struktura klientów korzystajacych z usług internetowych


Rozdział IV.
Uslugi internetowe w praktyce wybranego banku

4.1. Zarys charakterystyczny podmiotu badan
4.2. System zabezpieczen oferowany przez bank PEKAO SA
4.3. Procedura korzystania z witryny internetowej banku
4.4. Rodzaje ofert dopasowanych do potrzeb kazdego uzytkownika


Zakończenie.
Bibliografia.