Bankowośćinternetowa jako kanal dystrybucji produktów bankowych
10 października 2015
Wstęp.
Rozdział I.
Miejsce bankowosci elektronicznej w funkcjonowaniu banku komercyjnego
1.1. Bankowośćkomercyjna
1.2. Pojęcie bankowosci elektronicznej
1.3. Rodzaje lacznosci klienta z bankiem oraz dostep do usług oferowanych przez banki
1.4. Kanały i narzedzia dystrybucji bankowosci elektronicznej
1.5. Rozwój bankowosci elektronicznej
Rozdział II.
Charakterystyka bankowosci internetowej
2.1. Istota i cechy bankowosci internetowej
2.2. Rozwój oferowanych uslug
2.3. Klasyfikacja banków ze wzgledu na swiadczone usługi internetowe .
2.4. Zróznicowanie usług internetowych w bankach komercyjnych
2.4. Formy zabezpieczen w bankowosci internetowej
Rozdział III.
Bankowośćinternetowa. Wpływ bankowosci internetowej na zachowania konsumentów i banków
3.1. Praktyczne aspekty funkcjonowania bankowosci internetowej
3.2. Motywy zainteresowania rozwojem bankowosci internetowej przez banki i dynamika z jaka się rozpowszechniaja
3.3. Struktura klientów korzystajacych z usług internetowych
Rozdział IV.
Uslugi internetowe w praktyce wybranego banku
4.1. Zarys charakterystyczny podmiotu badan
4.2. System zabezpieczen oferowany przez bank PEKAO SA
4.3. Procedura korzystania z witryny internetowej banku
4.4. Rodzaje ofert dopasowanych do potrzeb kazdego uzytkownika
Zakończenie.
Bibliografia.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|