Kategoria: Biznesplany

Prace z dziedziny Biznesplany. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Biznes plan uruchomienia firmy zajmującej się obrotem materiałami wybuchowymi i usługami z tym związanymi

Przez administrator

Wstęp…………3 1. Udziałowcy, wkłady i majątek spółki…………. 8 2. Cele „xxx” sp. z o.o. …………17 3. Lokalizacja …………18 4. Usługi i korzyści dla odbiorcy …………20 5. Analiza strategiczna „xxx” sp. z o.o. 5.1. Otoczenie ogólne …………22 5.2. Rynek …………25 5.3. Konkurencja …………34 5.4. Analiza SWOT …………41 6. Marketing – sposób działania …………44 7. Personel i organizacja………… 48 8. Plan finansowy. 8.1. Plan sprzedaży…………. 51 8.2. Koszty …………53 8.3. Uproszczony rachunek wyników………… 56 8.4. Projekcja uproszczonego bilansu…………. 57 8.5. Projekcja przepływów finansowych dla „xxx”………….59 8.6. Podstawowe wskaźniki finansowe „xxx”. …………61 Wnioski. …………63 Spis tabel………… 66 Bibliografia………… 67

Biznes plan założenia i działalności firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją materiałów budowlanych.

Przez administrator

1.1.Streszczenie projektu przedsięwzięcia 1.2. Profil i zakres działania firmy………. 1 1.2.1. Historia firmy.. …… 1 1.2.2. Zamierzenia na przyszłość…… 2 1.2.3. Cele i zasady działania firmy………. 3 1.3. Założenia planu strategicznego przedsięwzięcia………. 3 1.3.1. Analiza strategiczna (SWOT)………. 3 1.3.2. Strategiczna pozycja firmy………… 5 1.3.3. Wybór i wdrożenie strategii………. 5 1.4.Plan techniczny 1.4.1. Opis wyrobu i procesu produkcji………. 6 1.4.2. Technologia produkcji i jej poziom.. .. 7 1.4.3. Program produkcji (zdolności produkcyjnej)………. 7 1.4.4. Dostępność materiałów i surowców………. 8 1.4.5. Majątek trwały………. 8 1.4.6. Koszty produkcji.. 8 1.5. Plan marketingowy..10 1.5.1. Założenia planu marketingowego………. 10 1.5.2. Analiza rynku……… 11 1.5.3.Strategia cen……….12…

Biznes plan przedsięwzięcia inwestycyjnego, polegającego na uruchomieniu produkcji i świadczeniu usług poligraficznych

Przez administrator

1. Streszczenie i wnioski końcowe 1.1. Główne kierunki rozwojowe 2 1.2. Planowane nakłady 2 1.3. Planowane wyniki 3 2. Charakterystyka firmy 4 3. Analiza rynku 6 4. Koszty działalności 8 5. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia – strona techniczna 12 6. Strona organizacyjna 14 6.1. Działania marketingowe firmy 14 6.2. Schemat struktury organizacyjnej przedsięwzięcia 15 7. Analiza finansowa 16 7.1. Kapitał własny 18 7.2. Kredyt inwestycyjny – dewizowy 19 7.3. Kredyt krótkoterminowy (w rachunku otwartym) 19 7.4. Przychody 20 8. Ocena ekonomiczno – finansowa 23 8.1. Analizowane wskaźniki finansowe 23 8.2. Poziom analizowanych wskaźników 24 9. Czynniki ryzyka i czynniki sukcesu 26…

Biznes plan na przykładzie Fabryki Mebli

Przez administrator

Wstęp ………4 Rozdział 1. Teoretyczne podstawy zagadnień strategicznych. 1.1. Strategie przedsiębiorstw w świetle źródeł. ………6 1.2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. 1.3. Rodzaje strategii. ………19 Rozdział 2. Ogólna prezentacja firmy. 2.1. Historia firmy………. 26 2.2. Przedmiot działalności………. 27 Rozdział 3. Założenia strategiczne. 3.1. Analiza strategiczna SWOT. ………30 3.2. Strategiczna pozycja firmy………. 31 3.3. Misja przedsiębiorstwa ………36 3.4. Cele długoterminowe ………37 Rozdział 4. Plan techniczny. 4.1. Wyrób i proces produkcji………. 41 4.2. Program produkcji (zdolności produkcyjne). Rozdział 5. Plan marketingowy. 5.1. Produkt. ………49 5.2. Cena. ………64 5.3. Dystrybucja. ………71 5.4. Promocja………. 91 Rozdział 6. Plan organizacyjny. 6.1. Zasoby ludzkie………. 109 6.2. Struktura organizacyjna……….…

Biznes plan założenia sadu wielogatunkowego

Przez administrator

1. Opis projektu 2. Okresy zbiorów poszczególnych gat. owoców. 3. Ekonomiczne uzasadnienie inwestycji. 4. Analiza warunków przyrodniczych. 4.1. Warunki klimatyczne. 4.2. Warunki glebowe. 5. Zalecenia agrotechniczne 5.1. Przygotowanie gleby przed założeniem sadu. 5.2. Charakterystyka proponowanych odmian dla poszczególnych gatunków. 6. Kupno i postępowanie z zakupionym materiałem sadzeniowym. 7. Szczegółowy kosztorys 7.1. Koszty ogrodzenia. 7.2 Koszt założenia sadu. 7.3 Koszt utwardzenia dróg w sadzie. 8. Całkowity koszt założenia sadu. 9. Koszty w poszczególnych latach użytkowania. 9.1 Pierwszy rok po posadzeniu sadu. 9.2 Koszty w drugim roku po posadzeniu. 9.3 Koszty w trzecim roku po posadzeniu. 10. Orientacyjne przychody w trzech pierwszych…

Biznes Plan rozwoju Stacji Paliw XYZ Sp. z o. o

Przez administrator

Wst?p……… 4 Rozdzia? 1. Istota i znaczenie biznesplanu dla przedsi?biorcy 1.1 Podstawowe funkcje planu finansowo- ekonomicznego……… 5 1.2 Budowa biznesplanu……… 6 Rozdzia? 2. Przedsi?biorstwa XYZ sp. z o.o- podstawowe informacje 2.1 Zasady wsp?pracy z PKN Orlen S.A………. 11 Rozdzia? 3. Charakterystyka przedsi?wzi?cia. 3.1 Zakres i cel inwestycji. 3.1.1 Motel……… 16 3.1.2 Myjnia ………18 3.1.3 Perony tankowania ………20 3.2 Harmonogram inwestycji ………21 Rozdzia? 4. Analiza otoczenia firmy. 4.1 Analiza polskiego rynku paliw p?ynnych……… 22 4.2 Analiza konkurencji……… 24 4.3 Okre?lenie rynku docelowego………26 4.4 Analiza SWOT ………27 Rozdzia? 5. Plan finansowy stacji paliw 5.1 Analiza przychod?w ………30 5.2 Prognoza przychod?w ………32 5.3…

Biznes plan – sklep komputerowy.

Przez administrator

I. Streszczenie……..4 Opis przedsi?wzi?cia…….. 4 1. Dane o inwestorze…….. 4 Nazwa i siedziba inwestora…….. 4 Przedmiot dzia?alno?ci inwestora…….. 4 Pozycja finansowa inwestora ……..5 Sprawy s?dowe i zobowi?zania ……..5 2. Wymagania formalno-prawne ……..5 3. Cel i zakres przedsi?wzi?cia ……..5 Cel przedsi?wzi?cia ……..5 Lokalizacja przedsi?wzi?cia ……..6 ?rodki realizacji celu ……..6 Uzasadnienie dla przedsi?wzi?cia ……..6 Harmonogram realizacji ……..6 4. Otoczenie inwestycji ……..7 Sytuacja podatkowa ……..7 II. Analiza marketingowa ……..7 1. Opis i analiza konkurencji ……..7 Oferta produkt?w konkurencyjnych ……..7 ?rednie ceny zbytu na rynku ……..7 Prognoza reakcji konkurencji na inwestycj? ……..8 2. Opis i analiza rynku zbytu ……..8 Klienci dla naszego przedsi?wzi?cia ……..8…

Biznes plan Spółki Akcyjnej XYZ (branża górnicza).

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa ……….. 3 1. Dane o przedsiębiorstwie 2. Dane o członkach zarządu 3. Charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstwa 4. Oceny i prognozy 5. Analiza danych finansowych Rozdział II. Misja firmy XYZ S.A………..10 Rozdział III. Główne cele i zadania firmy XYZ S.A………..11. Rozdział IV. Analiza SWOT………..22. 1. Szanse i zagrożenia 2. Lista problemów Rozdział V. Model sfer działania firmy XYZ S.A………..27. Rozdział VI. Model danych firmy XYZ S.A………..31. Rozdział VII. Model funkcji firmy XYZ S.A………..39. Rozdział VIII. Model procesów firmy XYZ S.A………..50. Propozycje rozwiązań problemowych………..54

Biznes plan wypożyczalni sprzętu wodnego.

Przez administrator

1. Streszczenie projektu …….. 3 2. Firma i branża 2.1. Historia i obecna sytuacja firmy …….. 4 2.2. Misja i cele do osiągnięcia…….. 4 2.3. Charakterystyka branży …….. 6 2.4. Analiza strategiczna SWOT …….. 7 3. Inwestycja 3.1. Zakres inwestycji …….. 8 3.2. Źródło finansowania …….. 10 4. Plan sprzedaży i marketingu 4.1. Oferowana usługa …….. 10 4.2. Analiza rynku …….. 11 4.3. Strategia marketingowa …….. 14 4.3.1. Cena …….. 15 4.3.2. Promocja …….. 18 4.3.3. Dystrybucja …….. 18 5. Plan zarządzania i działania 5.1. Działalność usługowa …….. 19 5.2. Zarządzanie firmą …….. 21 5.3. Harmonogram działań …….. 22 6.…

Biznesplan jako narządzie przewidywania i kształtowania przyszłości firmy

Przez administrator

Wstęp………….4 Rozdział I. Teoretyczne podstawy biznesplanu. 1.1 Istota biznesplanu……….6 1.2 Ogólne zasady metodyczne przygotowania biznesplanu……….7 1.3 Budowa biznesplanu……….11 Rozdział II Planowanie rozwoju firmy. 2.1 Hierarchia celów rozwoju firmy……….24 2.2 Ocena pozycji strategicznej firmy……….27 2.3 Analiza zdolności rozwojowej firmy……….31 Rozdział III Biznesplan jako narzędzie pomocne w zarządzaniu firmą. 3.1 Optymalizacja ryzyka przy podejmowaniu decyzji……….36 3.2 Struktura biznes planu……….38 3.3 Cel i opis przedsięwzięcia……….42 3.4 Błędy biznesplanów……….47 Rozdział IV Biznesplan firmy MORBIT Sp. Z.O.O……….51 Podsumowanie……….89 Bibliografia……….91 Wykaz tabel……….93

Planowanie działalności w gospodarstwie mleczarskim

Przez administrator

Wstęp…………4 Cel, zakres i metodyka badań…………5 Rozdział 1. Planowanie w gospodarstwie rolniczym, jako funkcja zarządzania produkcją. 1.1. Definicja pojęcia planowania…………6 1.2. Rodzaje planów i ich funkcje…………7 1.3. Etapy procesu planowania…………9 1.4. Zasady planowania…………10 1.5. Biznes plan i jego elementy składowe…………11 Rozdział 2. Charakterystyka gospodarstwa rolniczego. 2.1. Lokalizacja gospodarstwa…………19 2.2. Zasoby ziemi…………20 2.3. Zasobność gospodarstwa w czynnik pracy…………23 2.4. Wyposażenie gospodarstwa w majątek…………24 2.4.1. Analiza Ekonomiczna…………28 2.5. Organizacja produkcji w gospodarstwie…………28 Rozdział 3. Biznes plan gospodarstwa. 3.1. Streszczenie biznes planu…………30 3.2. Analiza SWOT…………30 3.3. Planowane inwestycje…………32 3.5. Analiza finansowa przedsięwzięcia…………34 Wnioski…………49 Literatura…………51 Źródła internetowe…………53 Spis tabel…………54 Streszczenie pracy w języku polskim…………55…

Organizacja i zarządzanie (biznesplan)

Przez administrator

1. Wstęp, cel i zadania………..3 2. Zarys planu działania………… 3 3. Stan i status prawny firmy ………..3 3.1 Nazwa firmy: 'Krispol’ spółka z o. o………… 3 3.2 Lokalizacja i adres firmy……….. 3 4. Charakterystyka profilu przedsięwzięcia 4.1 Analiza branży, zmiany technologiczne i jakościowe……….. 4 4.2 Plan strategiczny firmy………… 5 5. Konkurencja na rynku………… 5 5.1 Konkurencyjność firmy………… 6 5.2 Określenie wielkości potrzeb rynku na dany produkt lub usługę………… 6 6. Analiza otoczenia strategicznego przedsięwzięcia 6.1 Oszacowanie rozmiarów rynku – analiza liczby klientów……….. 7 6.3 Struktura organizacyjna firmy……….. 10 6.4 Kwalifikacje pracowników ………..11 6.5 Obowiązki pracowników ………..11 7. Określenie kosztu funkcjonowania…

Biznes plan 'Zielono mi…’

Przez administrator

Streszczenie 1. Opis przedsięwzięcia 1.1. Misja przedsiębiorstwa 1.2. Możliwości i szanse rynkowe 1.3. Podstawowe zagrożenia 2. Profil przedsiębiorstwa 2.1. Informacje o przedsiębiorstwie 2.1.1. nazwa, siedziba, status, bank 2.1.2. przedmiot działalności 2.1.3. zarząd i pracownicy 3. Analiza marketingowa 3.1. Analiza konkurencji 3.1.1. badania rynkowe 3.2. Analiza rynku zbytu 3.2.1. potencjalni klienci i ich potrzeby 3.2.2. czynniki wpływające na rozwój rynku 3.3 Analiza rynku gwarantowanych usług 3.3.1. Produkty 3.3.2. Lokal 3.3.3. Dodatkowe usługi 3.4. Plan marketingowy 3.4.1. sposoby dystrybucji 3.4.2. strategia reklamowa 3.4.3. strategia cenowa 4. Plan organizacji 4.1. działania produkcyjne 5. Analiza SWOT 6. Plan finansowy 6.1. Analiza kosztów początkowych 6.2.…

Biznes plan 'Pierogarnia’

Przez administrator

1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 1.1 Nazwa i forma przedsiębiorstwa 1.2 Przedmiot działalności 1.3 Siedziba 1.4 Charakterystyka właściciela 2. Rynek i konkurencja 2.1 Wielkość rynku podmiotu 2.2 Typ i siła przetargowa odbiorców 2.3 Główni konkurenci 2.4 Kluczowe czynniki sukcesu w sektorze podmiotu 3. Założenia strategii podmiotu 3.1 Kluczowe Cele 3.2 Analiza SWOT 3.3 Wybór strategii i sposób jej wdrażania 4. Plan marketingowy 4.1 Cechy rynku docelowego 4.2 Polityka asortymentowa 4.3 Zarządzanie cenami 4.4 Dystrybucja i promocja 5. Plan techniczny 5.1 Stosowane technologie 5.2 Majątek produkcyjny-inwestycje 5.3 Plan ilościowy produkcji 5.4 Organizacja zaopatrzenia 6. Plan organizacyjny 6.1 Zasoby ludzkie w przedsiębiorstwie 6.2…

Biznes plan 'Pensjonat /hotel’

Przez administrator

I Streszczenie II Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 1. Dane spółki 2. Dane o właścicielach 3. Podstawowe cele działalności 4. Usługi III Plan marketingowy 1. Podmioty działające w branży, w tym główni konkurenci. 2. Odbiorcy 3. Ceny oferowanych dóbr i usług 4. Dystrybucja 5. Promocja IV Struktura organizacyjna i plan zatrudnienia 1. Kadra zarządzająca 2. Plan kadrowy 3. Płace 4. Schemat organizacyjny V Plan techniczny 1. Majątek firmy 2. Źródła finansowania inwestycji 3. Plan ilościowy produkcji 4. Zaopatrzenie w materiały i surowce 5. Nakłady inwestycyjne VI Plan finansowy 1. Przychody 2. Koszty 3. Zysk VII Analiza SWOT Zakończenie

Biznes Plan Firmy Remontowo – Budowlanej „Barcik T. i Dawiec B. – Usługi Remontowo – Budowlane s.c

Przez administrator

1. Idea pomysłu 1.1 Pomysł na biznes ………… 7 1.1.1 Opis dobra ………… 7 1.1.2 Potrzeba ………… 7 1.1.3 Rynek ………… 7 1.2 Źródła finansowania ………… 8 1.3 Struktura kapitałowa (do bilansu otwarcia) ………… 9 1.4 Struktura udziałowa kapitału własnego ………… 10 2. Forma prawno – organizacyjna 2.1 Zezwolenia ………… 12 2.2 Nazwa firmy ………… 12 2.3 Zgłoszenie do urzędów ………… 12 2.4 Struktura Organizacyjna ………… 13 2.5 Opis stanowisk ………… 13 2.6 Procedura produkcji dobra/świadczenia usługi ………… 14 2.6.1 Opis produktu / usług ………… 14 2.6.2 Opis procedury przygotowania produktu / wykonywania usługi ………… 15 2.6.3 Zaopatrzenie – źródła…

Zmiany procesów biznesowych na przykładzie spółki Dorbud

Przez administrator

Wstęp…………5 Rozdział I Zarządzanie zmianą 1.1. Istota zmian w organizacji …………7 1.2. Modele wprowadzenia zmian …………12 1.3. Opór wobec zmian organizacyjnych …………16 Rozdział II Zarządzania procesami w organizacji 2.1. Pojęcie i klasyfikacja procesów w zarządzaniu …………26 2.2. Zarządzanie procesowe …………34 2.3 Metodyki wdrażania zarządzania procesowego…………43 2.4. Efekty wdrażania zarządzania procesowego i dojrzałość procesowa …………49 2.5 Automatyzacja procesów biznesowych w modelu B2B …………53 Rozdział III Analiza wprowadzenia zmiany procesu zaopatrzenia 3.1 Opis przedsiębiorstwa i procesów w nim zachodzących do wdrożenia IS B2B………… 57 3.2 Planowane zmiany a realne ich wykonanie………… 62 3.3 Efekty i skutki wdrożenia informatycznego systemu 4eBUD …………72 Wnioski…

Projekt biznesplanu podstawą rozpoczęcia działalności gospodarczej oraz narzędziem nowoczesnego zarządzania na przykładzie placówki usługowej

Przez administrator

Wstęp……….4 Rozdział I Biznesplan jako dokument wspomagający nowoczesne zarządzanie 1.1 Pojęcie biznesplanu i jego znaczenie………. 6 1.2 Biznesplan w procesie planistycznym przedsiębiorstwa. 7 1.2.1 Pojęcie i etapy planowania………. 8 1.2.2 Procedura planowania w przedsiębiorstwie……….9 1.2.3 Cele i zadania planowania………. 11 1.2.4 Typologia planów gospodarczych………. 12 1.3 Funkcje biznesplanu jego twórcy i użytkownicy………. 14 1.4 Rodzaje, metodyka i zastosowanie biznesplanu………. 17 1.5 Konstrukcja biznesplanu……….20 Rozdział II Procedury rejestracji działalności przedszkola 2.1 Przedszkole i formy jego finansowania………. 31 2.2 Formy działalności przedszkola……….31 2.3 Lokal pod działalność przedszkola niepublicznego……….31 2.4 Rejestracja działalności przedszkola niepublicznego 32 2.4.1 Krok I. Urząd miasta lub gminy……….32 2.4.2…

Model biznesu jako narzędzie realizacji przedsięwzięcia biznesowego. Analiza i ocena na przykładzie przedsięwzięcia …

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Model biznesu jako podstawa założenia przedsiębiorstwa 1.1 Pojęcie i istota modelu biznesu w literaturze przedmiotu i praktyce zarządzania……….4 1.2 Przegląd podstawowych modeli biznesowych ……….13 1.3 Koncepcja modelu biznesu według Osterwaldera ……….16 1.4 Biznes plan a model biznesu ……….24 1.5 Powiązanie modelu biznesowego ze strategiami rozwoju ……….25 Rozdział II Lapońska Wioska Kalevala jako przedmiot badań 2.1 Geneza powstania i historia inwestycji ……….29 2.2 Zasoby przedsiębiorstwa (ludzkie, materialne i finansowe- analiza i ocena) ……….33 2.3 Plan marketingowy ……….36 2.4 Analiza SWOT przedsięwzięcia ……….39 2.5 Koncepcja i perspektywy rozwoju ……….40 Rozdział III Identyfikacja i ocena składowych modelu biznesowego przedsięwzięcia Lapońska…

Handel elektroniczny w dobie społeczeństwa informacyjnego

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Społeczeństwo informacyjne 1.1. Definicja społeczeństwa informacyjnego 1.2. Rozwój i geneza społeczeństwa informacyjnego 1.3. Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego 1.4. Handel elektroniczny, a zarządzanie relacjami w społeczeństwie informacyjnym Rozdział 2 Pojęcie i istota handlu elektronicznego 2.1 Geneza handlu elektronicznego 2.2 Definicja handlu elektronicznego 2.3 Zalety handlu on-line 2.4 Bezpieczeństwo handlu elektronicznego Rozdział 3 Kanały sprzedaży w handlu elektronicznym 3.1 Sklepy internetowe 3.2 Portale społecznościowe 3.3 Portale aukcyjne 3.4 Porównywarki cenowe Rozdział 4 Diagnoza sprzedaży internetowej na przykładzie wybranego sklepu internetowego 4.1 Praktyczne wykorzystanie IT w przedsiębiorstwie 4.2 Kierunki zastosowania technik teleinformatycznych w handlu elektronicznym 4.3 Trendy rozwojowe 4.4 Płatności…

Działalność gospodarcza: Warsztat naprawy i regeneracji alternatorów i rozruszników

Przez administrator

1. Nazwa, lokalizacja i status prawny firmy………. 3 2. Struktura organizacyjna……….3 3. Istota działalności………. 4 4. Analiza i ocena atrakcyjności branży………. 4 5. Założenia strategiczne……….5 6. Zatrudnienie……….5 7. Plan finansowy firmy……….8 7.1. Szacunkowe koszty związane z rozpoczęciem działalności……….10 7.2. Przewidywania dochodów……….12 8. Plany przyszłościowe firmy……….16 9 Wnioski……….16