Kategoria: Biznesplany

Prace z dziedziny Biznesplany. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Biznes plan Pierogarni

Przez administrator

1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 1.1 Nazwa i forma przedsiębiorstwa 1.2 Przedmiot działalności 1.3 Siedziba 1.4 Charakterystyka właściciela 2. Rynek i konkurencja 2.1 Wielkość rynku podmiotu 2.2 Typ i siła przetargowa odbiorców 2.3 Główni konkurenci 2.4 Kluczowe czynniki sukcesu w sektorze podmiotu 3. Założenia strategii podmiotu 3.1 Kluczowe Cele 3.2 Analiza SWOT 3.3 Wybór strategii i sposób jej wdrażania 4. Plan marketingowy 4.1 Cechy rynku docelowego 4.2 Polityka asortymentowa 4.3 Zarządzanie cenami 4.4 Dystrybucja i promocja 5. Plan techniczny       5.1 Stosowane technologie 5.2 Majątek produkcyjny-inwestycje 5.3 Plan ilościowy produkcji 5.4 Organizacja zaopatrzenia 6. Plan organizacyjny 6.1 Zasoby ludzkie w przedsiębiorstwie 6.2…

Biznes plan pensjonatu / hotelu

Przez administrator

I Streszczenie II Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa    1. Dane spółki 2. Dane o właścicielach 3. Podstawowe cele działalności 4. Usługi III Plan marketingowy    1. Podmioty działające w branży, w tym główni konkurenci. 2. Odbiorcy 3. Ceny oferowanych dóbr i usług 4. Dystrybucja 5. Promocja IV Struktura organizacyjna i plan zatrudnienia    1. Kadra zarządzająca 2. Plan kadrowy 3. Płace 4. Schemat organizacyjny V Plan techniczny    1. Majątek firmy 2. Źródła finansowania inwestycji 3. Plan ilościowy produkcji 4. Zaopatrzenie w materiały i surowce 5. Nakłady inwestycyjne VI Plan finansowy    1. Przychody 2. Koszty 3. Zysk VII Analiza SWOT Zakończenie

Biznes Plan clubu

Przez administrator

1. Wstęp 2. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa       2.1. Charakterystyka właścicieli 2.2. Umowa spółki jawnej 3. Rynek i konkurencja       3.1. Wielkość rynku podmiotu 3.2.Pozycja konkurencyjna 3.3. Profil Konsumenta 3.4. Jak dotrzeć do klientów 3.5.Usługi 3.6.Jak zwiększyć sprzedaż? 4.Założenia strategii podmiotu       4.1. Kluczowe cele 4.2. Analiza SWOT/ TOWS 4.3 Analiza PEST- analiza otoczenia 4.4Wybór strategii i sposób jej wdrażania 5.Plan marketingowy       5.1. Cechy rynku docelowego 5.2.Polityka asortymentowa 5.3. Zarządzanie cenami 5.4 Dystrybucja i promocja 6. Plan techniczny       6.1 Stosowane technologie 6.2 Majątek produkcyjny- inwestycje 6.2.1 Nagłośnienie i wizualizacje 6.2.2Strona internetowa 6.2.3.System płatności wewnątrz klubowej 6.2.4.Monitoring klubu 6.2.5.Komputery do kas fiskalnych 6.2.6.Program wspomagający działalność…

Biznes Plan Gabinet Psychoterapii

Przez administrator

1. Dane wnioskodawcy       1.1 Podstawowe dane………3 1.2 Podstawowe informacje……… 3 2. Skrócony opis przedsięwzięcia       2.1 Rodzaj proponowanej działalności……… 5 2.2 Skrócone dane dotyczące proponowanej inicjatywy……… 5 3. Projekt przedsięwzięcia       3.1 Przedstawienie projektu……… 6 3.2 Oferta……… 8 3.3 Rynek……… 11 3.4 Konkurencja……… 13 3.5 Cena ………14 3.6 Sprzedaż i przychód ………15 3.7 Proces produkcji/dostarczani……… 16 3.8 Zagrożenia i możliwości……… 19 4. Plan wydatków       4.1 Uzasadnienie wydatków w prowadzonej działalności gospodarczej ………19 4.2 Charakterystyka prowadzonej działalności gospodarczej ………20 4.3 Zestawienie wydatków w prowadzonej działalności gospodarczej ………21 4.4 Zasoby ludzkie……… 21 4.5 Lokalizacja i zaplecze techniczne ………22 5. Plan ekonomiczno-finansowy       5.1 Kalkulacja kosztów…

Biznes plan – Restauracja

Przez administrator

1. Streszczenie……..5 2. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 6       2.1. Nazwa przedsiębiorstwa, siedziba, status, bank ……..6 2.2. Lokal……..6 2.3. Przedmiot działalności……..6 2.4. Misja ……..6 2.5. Wizja ……..6 2.6. Cele działalności……..6 3. Analiza SWOT…….. 7       3.1. Mocne strony ……..7 3.2. Słabe strony ……..7 3.3. Szanse ……..7 3.4. Zagrożenia…….. 7 4. Cele przedsiębiorstwa…….. 7       4.1. Cele krótkoterminowe ……..7 4.2. Cele długoterminowe…….. 7 5. Plan marketingowy ……..7       5.1. Asortyment usług ……..7 5.2. Klienci……..8 5.3. Konkurencja ……..8 5.4. Ceny ……..8 5.5. Dystrybucja…….. 10 5.6. Promocja ……..10 6. Plan działalności operacyjnej……..10       6.1. Nakłady inwestycyjne ……..10 6.2. Źródła finansowania inwestycji……..10 6.3. Zaopatrzenie ……..10 7. Plan organizacji i zarządzania…

Biznesplan – Agencja ubezpieczeniowa PZU

Przez administrator

1 Agencja Ubezpieczeniowa       1.1 Informacje ogólne o Agencji Ubezpieczeniowej 1.2 Zasoby Agencji Ubezpieczeniowej 1.3 Misja i cele 2 Projekt 'Agencja Biurowa PZU w Dębicy’       2.1 Informacje ogólne 2.2 Zasoby udostępniane przez PZU 2.3 Zasoby Agencji Ubezpieczeniowej 2.4 Kluczowe elementy sukcesu 3 Plan działań       3.1 Kamienie milowe projektu 3.2 Plan komunikacji 4 Sprzedaż       4.1 Pakiet usług Agencji Biurowej 4.2 Platforma EVEREST 4.3 Klienci 4.4 Plan sprzedaży 4.5 Prognoza sprzedaży – wykresy 5 Zatrudnienie       5.1 Kadra 5.2 Model zatrudnienia 5.2.1 Model zatrudnienia 5.2.2 Wykres kosztów zatrudnienia 6 Dane finansowe       6.1 Koszty operacyjne 6.1.1 Koszty operacyjne 6.1.2 Koszty operacyjne – moduł 6.1.3 Wykres…

Rola planowania finansowego w działalności przedsiębiorstwa- na przykładzie firmy transportowej w latach 2003-2007

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie 1. Istota planowania finansowego. ……….7 2. Funkcje planowania finansowego w przedsiębiorstwie……….. 8 3. Planowanie finansowe w biznesplanie……….. 10 4. Typy planów finansowych……….. 12 5. Etapy tworzenia planu finansowego. ……….25 6. Planowanie finansowe w controllingu……….. 33 Rozdział II. Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ 1. Historia powstania XYZ……….. 38 2. Struktura organizacyjna XYZ……….. 39 3. Zaplecze techniczno – obslugowe XYZ. ……….44 4. Zasieg i struktura kierunkowa przewozów XYZ……….. 48 5. Program prywatyzacji i restrukturyzacji XYZ……….. 50 Rozdział III. Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie XYZ 1. Przedmiot procesu planowania finansowego w XYZ w XYZ S.A……….. 56 2. Przebieg procesu…

Zarządzanie marketingowe i kontrola planu dzialan marketingowych w przedsiębiorstwie.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Miejsce promocji w koncepcji marketingu-mix………5 1.1 Istota marketingu………5 1.1.1 Instrumenty marketingu………6 1.2 Promocja jako element kompozycji marketingowej………8 1.3 Planowanie strategii procesu komunikacji………9 1.3.1 Identyfikacja docelowego segmentu rynku………11 1.3.2 Okreslenie celów promocji………13 1.3.3 Opracowanie przeslania………14 1.3.4 Wybór kanalów komunikacji………16 1.3.5 Wyznaczenie budżetu promocji………18 1.3.6 Wybór instrumentów promocji-mix………20 1.3.7 Pomiar skutków promocji………23 1.3.8 Koordynacja dzialan promocyjnych………23 Rozdział II Instrumenty kompozycji promocyjnej………25 2.1 Reklama………25 2.1.1 Rodzaje reklamy………28 2.1.2 Cele reklamy………29 2.1.3 Środki reklamy………30 2.2 Sprzedaz osobista………35 2.3 Promocja uzupelniajaca………40 2.3.1 Cele i zadania promocji uzupelniajacej………42 2.3.2 Środki promocji uzupelniajacej………44 2.3.3 Promocja konsumencka i jej narzedzia………44 2.3.4 Promocja handlowa i jej…

Biznes plan dla gospodarstwa agroturystycznego na terenie gminy XYZ.

Przez administrator

Wstęp…………5 Rozdział I Ogólne informacje o agroturystyce 1.1. Geneza turystyki wiejskiej………… 7 1.2. Pojęcie i funkcje agroturystyki …………9 1.3. Czynniki wpływajace na rozwój działalności agroturystycznej …………10 1.4.1. Definicja i podzial podmiotów agroturystycznych …………13 1.4.2 Agroturystyka w polskim ustawodawstwie………… 16 1.4.3 Działalność agroturystyczna jako szansa rozwoju dla wsi w programach Unii Europejskiej………… 18 Rozdział II Podstawowe wiadomosci biznes planu 2.1. Pojęcie, cele i zakres biznes planu………… 20 2.2. Cechy biznes planu………… 22 2.3. Funkcje biznes planu …………24 2.4. Konstrukcja biznes planu i charakterystyka jego elementów …………25 Rozdział III Projekt biznes planu dla funkcjonowania i rozwoju konkretnego gospodarstwa agroturystycznego. 3.1. Opis przedsiewziecia…

Biznesplan firmy „Schodek” Sp. z o. o.

Przez administrator

1. Cel opracowania biznes planu. 2. Prezentacja firmy i profilu jej działalności 3. Glówne dane finansowe 4. Kwalifikacje pracowników 5. Place 6. Wielkosc zatrudnienia w poszczególnych dzialach 7. Klienci 8. Konkurencja 9. Analiza SWOT 10. Prognozy zysków i strat 11. Bariery wejscia na rynek 12. Kroki zapobiegajace Wnioski

Koncepcja biznesplanu dla nowej firmy kosmetycznej

Przez administrator

Wstęp Rozdział 1 Zastosowanie biznes planu w zarzadzaniu 1.1. Definicja i struktura biznes planu Rozdział 2 Specyfikacja Malej firmy Rozdział 3 Przyklad Biznes Planu i jego zastosowanie w zarządzaniu firma kosmetyczna 3.1. Charakterystyka przedsiębiorstwa 3.2. Charakterystyka kadry kierowniczej oraz personelu firmy 3.3. Plan marketingowy 3.4. Plan organizacyjny 3.4.1. Pracownicy 3.4.2. Dostawcy 3.4.3. Ksiegowosc 3.5. Harmonogram realizacji przedsiewziecia 3.6. Opis i analiza rynków zbytu, klientów i konkurentów 3.7. Prezentacja nowego przedsiewziecia z jego gruntownym uzasadnieniem, próba okreslenia miejsca na rynku, wadami i zaletami itp. 3.8. Plan finansowy 3.9. Analiza wrazliwosci Zakończenie Bibliografia Spis tabel Spis rysunków

Biznes-Plan, Uruchomienie punktu malej gastronomii ,projekt inwestycyjny

Przez administrator

1. Dane autora planu 2. Wstęp 3. Lokalizacja projektu 4. Planowany termin rozpoczecia dzialalnosci 5. Opis projektu 6. Analiza rynku 7. Analiza popytu 8. Zatrudnienie i personel 9. Spis podstawowego sprzetu potrzebnego do rozpoczecia dzialalnosci 10. Stan przygotowania inwestycji 11. Informacja o planowanej inwestycji 12. Proces techniczny oferowania usługi w przypadku planowanej inwestycji 13. Finanse projektu

Biznes plan dla działalności gospodarczej na przykładzie gabinetu fizjoterapii.

Przez administrator

Streszczenie w jezyku angielskim………4 Wstęp………5 Rozdział 1. Prezentacja przedsiewziecia. 1.1 Charakterystyka planowanego przedsiewziecia………6 1.2 Formalnosci zwiazane z zalozeniem firmy………6 1.3 Zalozenia wstepne………7 Rozdział 2. Analiza makroekonomiczna i mikroekonomiczna otoczenia przedsiębiorstwa. 2.1 Otoczenie- firmy konkurencyjne………35 2.2 Charakterystyka odbiorców………35 Rozdział 3. Plan marketingowy. 3.1 Działania promocyjne………36 3.2 Analiza SWOT………37 Rozdział 4. Plan finansowy przedsiewziecia na lata 2014-2016. 4.1 Planowane przychody………40 4.2 Planowane koszty………43 4.3 Wynik finansowy………46 4.4 Przeplywy pieniezne………49 Podsumowanie………53 Wykaz tabel………54 Bibliografia………56

Biznes plan zakladu fizjoterapeutycznego.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I. Pojęcie, definicje i funkcje biznes planu 1. Biznes plan w literaturze przedmiotu……….9 2. Pojęcie biznes planu……….14 3. Cechy biznes planu……….21 4. Funkcje biznes planu……….25 Rozdział II. Budowa biznes planu 1. Struktura biznes planu……….32 2. Plan działalności gospodarczej……….35 2.1. Opis przedsiewziecia……….35 2.2. Konkurencja……….37 2.3. Analiza marketingowa……….40 2.4. Analiza finansowa……….44 2.5. Analiza 'SWOT’………. .48 Rozdział III. Biznes plan zakladu fizjoterapeutycznego 'XYZ’ 1. Charakterystyka przedsiewziecia……….51 2. Streszczenie projektu……….57 3. Spis tresci……….58 3.1.Firma i branza……….60 3.2.Inwestycja……….67 3.3.Plan sprzedaży i marketingu……….74 3.4.Plan zarządzania i działania ……….82 3.5.Plan finansowy……….86 3.6.Podsumowanie i ocena ryzyka przedsiewziecia……….98 3.7.Zalaczniki……….99 Podsumowanie ……….101 Wykaz schematów, wykresów, tabel, rysunków ……….104…

Budowa biznes planu na przykładzie Fabryki Mebli

Przez administrator

Wstęp………….3 Rozdział I Prezentacja Fabryki Mebli XYZ S.A. 1.1. Historia firmy………….5 1.2. Przedmiot działalnosci………….5 Rozdział II Zalozenia strategiczne. 2.1. Analiza strategiczna SWOT………….9 2.2. Strategiczna pozycja firmy………….10 2.3. Misja przedsiębiorstwa………….15 2.4. Cele dlugoterminowe………….16 Rozdział III Plan techniczny. 3.1. Wyrób i proces produkcji………….19 3.2. Program produkcji – zdolnosci produkcyjne………….20 Rozdział IV Plan marketingowy. 4.1. Produkt………….26 4.2. Cena………….40 4.3. Dystrybucja………….47 4.4. Promocja………….66 Rozdział V Plan organizacyjny. 5.1. Zasoby ludzkie………….84 5.2. Struktura organizacyjna………….87 5.3. Analiza kosztów pracy………….87 Rozdział VI Plan finansowy. 6.1. Rachunek wyników………….92 6.2. Bilans………….93 6.3. Przeplywy pieniezne………….94 6.4. Analizy wskaznikowe………….96 Zakończenie………….99 Bibliografia………….101 Spis rysunków………….103 Spis tabel………….104

Mój pomysl na biznes koncepcja i analiza możliwości rozwoju

Przez administrator

Wstęp 1 Profil prawno – organizacyjny firmy. 2 Zaprojektowanie struktury organizacyjnej. 3 Okreslenie docelowego rynku działania oraz wykreowanie oferty rynkowej na docelowym rynku działania . 4 Marketing. 5 Konkurencja. 6 Analiza SWOT. 7 Profil organizacyjno – techniczny. 8 Profil finansowy firmy. Podsumowanie Bibliografia

Biznes plan jako narzędzie planowania i organizacji biznesu

Przez administrator

Wstęp………… .3 Rozdział I. Planowanie działalności gospodarczej. 1.1 Misja przedsiębiorstwa…………6 1.2 Cele organizacji………….7 1.3 Rodzaje planów………….8 Rozdział II. Pojęcie planu biznesowego wedlug autorów. 1.1 Struktura planu biznesowego dla wlascicieli i kierownictwa firmy…………15 1.2 Struktura planu biznesowego dla potrzeb banków i wierzycieli…………17 1.3 Struktura planu biznesowego dla potrzeb inwestorów…………18 Rozdział III. Metody i zasady sporzadzania biznes planu. 1.1 Struktura biznes planu………….22 1.2 Streszczenie projektu przedsiewziecia………… .23 1.3 Profil działania firmy…………24 1.4 Plan techniczny…………24 1.5 Plan marketingowy………….25 1.6 Plan organizacyjny…………26 1.7 Plan finansowy…………26 Rozdział IV. Biznes plan firmy XYZ. 1.1 Streszczenie kierownicze…………29 1.2 Plan marketingu………….30 1.3 Analiza otoczenia strategicznego………….32 1.4 Plan inwestycyjny…

Biznes Plan Gabinetu Odnowy i Studia Gimnastycznego.

Przez administrator

I Streszczenie kierownicze II Geneza projektu 2.1 Historia firmy 2.2 Zamierzenia na przyszlosc 2.3 Stan prawno-organizacyjny firmy 2.4 Lokalizacja firmy 2.5 Analiza SWOT III Misja i cele strategiczne firmy 3.1 Misja zewnetrzna 3.2 Misja wewnetrzna 3.3 Cele strategiczne 3.4 Cele operacyjne

Projekt inwestycji budowlanej, przygotowanie do realizacji, ocena oplacalnosci oraz ryzyka inwestycyjnego.

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział 1. Projekt inwestycji budowlanej………. 4 1.1 Proces inwestycyjny w budownictwie……….. 5 1.2 Etapy procesu inwestycyjnego………. 8 Rozdział 2.Ocena oplacalnosci i ryzyka inwestycyjnego………. 23 2.1 Ocena ekonomicznej efektywnosci inwestycji………. 24 Metody uproszczone oceny projektów inwestycyjnych………. 28 2.3 Istota i klasyfikacja ryzyka………. 30 2.4 Identyfikacja ryzyka ……….31 2.5 Wybrane rodzaje ryzyka………. 33 2.6 Pomiar ryzyka ……….42 Rozdział 3. Przygotowanie inwestycji budowlanej do realizacji ……….44 3.1 Programowanie i planowanie………. 52 3.2 Wybór lokalizacji i decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu………. 55 3.3 Pozwolenie na budowe ……….60 Rozdział 4. Finansowanie inwestycji w budownictwie………. 64 4.1 Wybór modelu finansowania………. 64 4.2…

Biznes Plan rozwoju Stacji Paliw przedsiębiorstwa XYZ Sp. z o. o

Przez administrator

Wstęp……….. 4 Rozdział 1. Istota i znaczenie biznesplanu dla przedsiebiorcy 1.1 Podstawowe funkcje planu finansowo- ekonomicznego……….. 5 1.2 Budowa biznesplanu……….. 6 Rozdział 2. Przedsiębiorstwa XYZ sp. z o.o- podstawowe informacje 2.1 Zasady współpracy z PKN Orlen S.A………… 11 Rozdział 3. Charakterystyka przedsiewziecia. 3.1 Zakres i cel inwestycji………… 16 3.1.1 Motel ………..16 3.1.2 Myjnia ………..18 3.1.3 Perony tankowania……….. 20 3.2 Harmonogram inwestycji……….. 21 Rozdział 4. Analiza otoczenia firmy. 4.1 Analiza polskiego rynku paliw plynnych……….. 22 4.2 Analiza konkurencji ………..24 4.3 Okreslenie rynku docelowego………… 26 4.4 Analiza SWOT ………..27 Rozdział 5. Plan finansowy stacji paliw 5.1 Analiza przychodów ………..30 5.2 Prognoza przychodów…

Biznes plan Spólki Akcyjnej XYZ (branza górnicza).

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa ……….. 3 1. Dane o przedsiębiorstwie 2. Dane o czlonkach zarzadu 3. Charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstwa 4. Oceny i prognozy 5. Analiza danych finansowych Rozdział II. Misja firmy XYZ S.A………..10 Rozdział III. Glówne cele i zadania firmy XYZ S.A………..11. Rozdział IV. Analiza SWOT………..22. 1. Szanse i zagrozenia 2. Lista problemów Rozdział V. Model sfer działania firmy XYZ S.A………..27. Rozdział VI. Model danych firmy XYZ S.A………..31. Rozdział VII. Model funkcji firmy XYZ S.A………..39. Rozdział VIII. Model procesów firmy XYZ S.A………..50. Propozycje rozwiazan problemowych………..54

Biznesplan firmy internetowej

Przez administrator

Wstęp………..4 Rozdział 1 Podstawy teoretyczne planowania biznesu 1.1. Istota biznesplanu……….. 6 1.2.Funkcje biznesplanu ………..9 1.3.1. Streszczenie ………..16 1.3.2. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa ………..17 1.3.3. Analiza strategiczna ………..17 1.3.4. Strategia przedsiębiorstwa ………..18 1.3.5. Plan marketingowy ………..20 1.3.6. Plan działalności operacyjnej ………..22 1.3.7. Plan organizacji i zarządzania ………..23 Rozdział 2 Problemy konkurencyjnosci małych i srednich przedsiebiorstw 2.1. Problemy konkurencyjnosci małych i srednich przedsiebiorstw……….. 27 2.2.Formy finansowania małych przedsiebiorstw ………..30 2.3. Bariery wynikajace z polityki gospodarczej ………..36 Rozdział 3 Biznesplan utworzenia przedsiębiorstwa 4.1. Streszczenie ………..40 3.2. Opis przedsiębiorstwa ………..41 3.2.1. Cel przedsiewziecia ………..41 4.2.2 Forma organizacyjno-prawna ………..43 3.2.3. Rodzaj dzialalnosci ………..45 3.3. Opis rynku…

Projekt uprawy tymianku pospolitego z zastosowaniem nawozenia dolistnego.

Przez administrator

Wstęp 3 Rzodzial 1. Charakterystyka tymianku pospolitego 2.1. Znaczenie gospodarcze…………5 2.2. Charakterystyka surowca i zastosowanie…………. 6 2.3. Wymagania klimatyczno – glebowe…………. 7 2.4. Uprawa roli i przygotowanie stanowiska………… 9 2.5. Siew i rozsada…………. 9 2.6. Pielegnacja i ochrona plantacji…………. 10 2.7. Nawozenie dolistne………… 13 2.8. Wpływ zastosowania nawozów dolistnych na plon i jakosc surowca…………. 15 2.9. Zbiór i suszenie………… 17 Rozdział 2. Czesc projektowa 3.1. Charakterystyka warunków klimatyczno – glebowych gospodarstwa we wsi Ochla…………. 18 3.2. Wyposazenie gospodarstwa…………. 19 3.3. Wybór odmiany…………. 19 3.4. Uprawa…………. 19 3.5. Zapotrzebowanie na material siewny i sadzonki…………. 20 3.6. Zastosowanie środków ochrony roslin…………. 21…

Biznes plan Pensjonatu.

Przez administrator

Rozdział 1. Opis przedsiewziecia. 1.1. Cele przedsiewziecia ………..3 1.2. Potrzeby kredytowe……….. 4 Rozdział 2. Uwarunkowania prawne majace wpływ na realizacje przedsiewziecia………..5 Rozdział 3. Charakterystyka branzy i kierunki jej rozwoju………..5 Rozdział 4. Uwarunkowania spoleczno – geograficzne……….. 8 4.1 Atrakcje i zabytki otoczenia pensjonatu……….. 9 Rozdział 5. Plan marketingowy ………..13 5.1 Produkty ………..13 5.2 Konkurencja ………..15 5.3 Docelowy segment klientów ………..16 5.4 Reklama i promocja ………..16 Rozdział 6.Charakterystyka nieruchomosci………… 17 Rozdział 7. Plan finansowy 7.1 Przychody ………..20 7.2 Koszty materialów i energii……….. 23 7.3 Uslugi obce……….. 25 7.4 Podatki i opłaty ………..27 7.5 Wynagrodzenia wraz z narzutami……….. 29 7.6. Amortyzacja……….. 32 7.7.…

Biznes plan firmy XYZ.

Przez administrator

Rozdział 1. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa 1.1. Nazwa, siedziba i forma prawna firmy 1.2. Charakterystyka pracowników firmy 1.4. Zakres dzialalnosci 1.5. Oferta usług wykonywanych przez „XYZ” Rozdział 2. Zalozenia planu strategicznego przedsiewziecia 2.1. Analiza strategiczna (swot) 2.2. Analiza pozycji firmy 2.3. Wybór i wdrazanie strategii Rozdział 3. Plan techniczny 3.1. Opis usług swiadczonych przez firme 3.2. Technologia produkcji, usług i jej poziom 3.3. Majatek trwaly 3.4. Inne srodki trwale 3.5. Koszty swiadczenia uslug Rozdział 4. Plan marketingowy 4.1. Analiza rynku 4.2. Strategia marketingowa 4.3. Strategia cen 4.4. Strategia promocji i reklamy 4.5. Strategia dystrybucji Rozdział 5. Plan organizacyjny 5.1. Zasoby ludzkie…