Co pozostalo po rycerzach w serialach i reklamach? Analiza gender na przykładzie kulturowej kategorii meskosci.
23 października 2015
Abstrakt……….2
Spis tresci……….3
Wstęp……….5
Rozdział I
Przemiany meskosci we wspólczesnym swiecie ……….9
1. Paradygmaty meskosci w ujęciu tradycyjny i normatywnym……….. 12
2. Czy kryzys meskosci ma miejsce?………. 16
3. O co walcza mezczyzni? ……….19
Rozdział II
Meskosc pomiedzy teoria a realizacja medialna
1. Mezowie, ojcowie, partnerzy, geje… Serialowe wizerunki mezczyzn w kontekscie polskiej kultury popularnej………. 22
1.1 Mezczyzna jako maz i partner………. 22
1.2 Mezczyzna w roli ojca ……….24
1.3 Macho ……….27
1.4 Playboy………. 30
1.5 Gej………. 31
1.6 Transseksualista………. 34
Rozdział III
Uwiklani w ciele.
1. Meskie cialo i seksualnosc………. 42
2. Cialo mezczyzny w reklamie telewizyjnej……….. 45
2.1 Seksizm w reklamach………. 47
3. Drag Queen jako przyklad dekonstrukcji cielesnosci……….. 48
4.Modele mescy, streap – teaserzy, cheppendalesi jako przedmiot kobiecych pragnien……….. 51
Zakończenie……….56
Bibliografia……….58
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|