Czarny PR w kampaniach wyborczych.
25 października 2015
Wstęp.
Rozdział 1.
Wybory jako podstawowe narzedzie obywateli do decydowania O losach kraju.
1.1. Wyjasnienie pojęćuzywanych w pracy.
1.2. Zasady działania partii politycznych w Rzeczypospolitej Polskiej.
1.3. Podstawy prawne przeprowadzania wyborów do wladz samorzadowych, krajowych i Parlamentu Europejskiego.
1.4. Ramy prawne prowadzenia kampanii wyborczych.
Rozdział 2.
Kampanie wyborcze jako podstawowy element zdobycia elektoratu.
2.1. Kreowanie wizerunku partii politycznych.
2.2. Kreowanie wizerunku kandydatów.
2.3. Program polityczny i gospodarczy partii a kampania wyborcza.
3.3. Metody docierania do wyborców.
Rozdział 3.
Czarny PR jako znaczacy srodek prowadzenia kampanii wyborczych w Polsce.
3.1. Zasady etyki w PR.
3.2. Historia czarnego PR.
3.3. Czarny PR w polskich kampaniach wyborczych.
Podsumowanie.
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|