Czas wolny młodzieży gimnazjalnej i jego wykorzystanie na przykładzie zespołu szkół
2 marca 2019
Wstęp………3
Rozdział I.
Pojęcie czasu wolnego w literaturze przedmiotu
1.1. Pojęcie, funkcje oraz czynniki wpływające na wybór form czasu wolnego……… 5
1.2. Formy spędzania czasu wolnego wśród gimnazjalistów……… 12
1.3. Rola środowisk wychowawczych w procesie wykorzystywania czasu wolnego przez młodzież gimnazjalną……… 17
1.3.1. Środowisko rodzinne ………20
1.3.2. Środowisko szkolne……… 23
1.3.3. Środowisko rówieśnicze ………29
Rozdział II.
Metodologia własnych badań
2.1. Cel i przedmiot badań……… 33
2.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze……… 34
2.3. Zmienne i ich wskaźniki ………37
2.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze ………41
2.5. Opis terenu badań i badanej grupy ………44
Rozdział III.
Analiza wyników własnych badań
3.1. Charakterystyka badanej grupy młodzieży……… 46
3.2. Zależności występujące pomiędzy osiąganymi wynikami w nauce a ilością czasu wolnego u młodzieży gimnazjalnej……… 47
3.3. Formy spędzania czasu wolnego przez młodzież gimnazjalną ………53
3.4. Udział środowiska szkolnego i rodzinnego w organizacji czasu wolnego młodzieży gimnazjalnej ………57
3.5. Wnioski z przeprowadzonego badania własnego……… 65
Podsumowanie ………68
Bibliografia ………71
Spis rysunków i tabel ………73
Aneks ………75
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|