Determinanty wyborów konsumentów na przykładzie sklepu meblarskiego XYZ.

23 października 2015 0 Przez administrator



Streszczenie……….. 2

Wstęp ……….. 3

Rozdział 1.
Przeglad pismiennictwa

1.1. Determinanty kształtujące wybory konsumentów na rynku dóbr trwalego uzytku………..5
1.2. Istota zachowan konsumentów na rynku usług finansowych………..7
1.3. Modele zachowan konsumentów na rynku………..12
1.4. Analiza uwarunkowan popytu i podazy na rynku mebli………..17


Rozdział 2.
Zalozenia metodyczne badan

1.1. Cel glówny badan………..27
2.2. Charakterystyka badanej grupy………..28
2.3. Charakterystyka badanej firmy……….. 29


Rozdział 3.
Wyniki badan wlasnych

3.1. Analiza czynników ksztaltujacych wybory na rynku mebli w opinii badanych respondentów ………..30
3.2. Okreslenie segmentów klientów w badanej firmie dzialajacej w branzy meblowej………..32
3.3. Identyfikacja i ocena preferencji, oczekiwan na rynku mebli w opinii badanych respondentów………..35
3.4. Ocena oferty produktowej badanej firmy w opinii respondentów………..38
3.5. Identyfikacja oczekiwan badanych klientów w zakresię produktów i usług analizowanej firmy………..41


Podsumowanie ……….. 45
Pismiennictwo ……….. 47
Spis tabel ……….. 48
Aneks ……….. 49