Dojrzałość szkolna sześcioletnich dzieci wiejskich uczęszczających lub nieuczęszczających do przedszkola.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator


Wstęp………. 3

Rozdział I
Pojęcie dojrzałości szkolnej ……….3

1.1 Przegląd badań nad dojrzałością szkolną………. 9
1.2 Charakterystyka dojrzałości szkolnej dziecka ……….16
1.3 Dojrzałość szkolna a rozwój umysłowy………. 18

Rozdział II
Metodologia badań własnych

2.1. Cel, przedmiot badań oraz problemy badawcze………. 30
2.2 Metody, techniki i problemy badawcze ……….32
2.3 Organizacja i przebieg badań………. 35
2.4 Charakterystyka badanych grup ……….36

Rozdział III
Wpływ uczęszczania bądź nie uczęszczania sześciolatków do przedszkola na ich dojrzałość szkolną

3.1 Poziom dojrzałości szkolnej badanych sześciolatków………. 38
3.2 Dojrzałość do nauki szkolnej dzieci, które uczęszczały do przedszkola………. 39
3.3 Dojrzałość do nauki szkolnej dzieci, które nie uczęszczały do przedszkola………. 39

Zakończenie ……….41
Bibliografia………. 42
Aneks ……….45
Spis tabel………. 46