Działalnośc marketingowa usługodawców logistycznych.
5 marca 2019
Wstęp……….2
Rozdział 1
Charakterystyka usług logistycznych.
1.1 Usługi – specyfika i typologia……….4
1.2 Istota procesów logistycznych……….6
1.3 Rynek usług logistycznych……….13
1.4 Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem……….20
Rozdział II
Rola marketingu w logistyce.
2.1 Istota i funkcje marketingu……….25
2.2 Narzędzia marketingu i ich zastosowanie w logistyce……….28
2.3 Marketingowe aspekty procesów wymiany w usługach logistycznych……….34
2.4 Problemy magazynowe w polityce dystrybucji……….37
Rozdział III
Wykorzystanie logistyki marketingowej w organizacjach – wybrane przykłady.
3.1 Logistyczne aspekty marketingu ……….44
3.2 Procedury logistyki marketingowej……….51
3.3 Charakterystyka wybranych przedsiębiorstw……….56
3.4 Zalety i wady stosowania procedur logistyki marketingowej w wybranych przedsiębiorstwach……….61
Rozdział IV
Działalność marketingowa wybranych usługodawców logistycznych w świetle badań własnych.
4.1 Metodologia badań własnych……….64
4.2 Charakterystyka respondentów i organizacji badań……….69
4.3 Ocena działalności marketingowej usługodawców logistycznych w opiniach respondentów……….75
Zakończenie ……….78
Bibliografia……….80
Spis tabel……….84
Spis rysunków……….85
Załącznik……….92
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|