Działania reklamowe przedsiebiorstw na przykładzie rynku XYZ w Polsce.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….9

Rozdział I
Cel i zakres pracy

Rozdział II
Przeglad literatury

2.1.Charakterystyka zywieniowa i technologia produkcji XYZ……….11
2.1.1 Sklad i wartość odzywcza XYZ……….13
2.1.2 Technologia produkcji XYZ……….16
2.2.Podstawowe zagadnienia z zakresu promocji……….20
2.2.1 Charakterystyka reklamy jako narzedzia promocji……….22
2.3 Analiza rynku XYZ w Polsce……….30
2.3.1 Krajowe przedsiębiorstwa mleczarskie produkujace sery……….30
2.3.2 Handel zagraniczny……….32
2.3.3 Znaczenie rynku serów w mleczarstwie oraz asortyment XYZ……….35
2.3.4 Strategie marek na rynku XYZ……….38
2.3.5 Spozycie serów dojrzewajacych w Polsce……….40
2.4 Naklady przedsiebiorstw na reklame XYZ oraz wybrane kampaniereklamowe……….41
2.4.1 Udział reklamy zywnosci w rynku reklamy w Polsce……….41
2.4.2 Przyklady dzialan reklamowych czolowych reklamodawców na XYZ ……….48
2.4.2.1 Koncern XXX……….48
2.4.2.2 Firma YYY……….50
2.4.2.3 Firma ZZZ……….51

Podsumowanie……….53
Spis pismiennictwa……….55