Dziecko, a reklama telewizyjna.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………3

Rozdział I
Dziecko, a reklama telewizyjna. Przeglad literatury przedmiotu.

1. Definicje: dziecko, reklama, reklama telewizyjna ………4
2. Komunikat reklamowy………11
3. Dziecko – wrazliwy odbiorca reklam………14
4. Glówne motywy w reklamie………17
5. Przeglad badan nad reklama………26

Rozdział II
Metodologia badan wlasnych.

1. Przedmiot i cel badan………27
2. Problemy badawcze………27
3.Metody, techniki i narzedzia badawcze………28
4. Charakterystyka terenu i przebiegu badan………29

Rozdział III
Dziecko, a reklama telewizyjna. (Na podstawie badan wlasnych)

1. Wprowadzenie………30
2 . Reklama telewizyjna w odbiorze dziecka w srodowisku miejskim ………30
2.1 Telewizja w życiu dziecka………30
2.2 Zakres wiedzy rodziców na temat sily oddzialywan reklam telewizyjnych na dziecka………32
2.3. Dziecko o reklamach telewizyjnych………35
2.4 Wlasne interpretacje reklam telewizyjnych przez dzieci z klas I-III………39
2.5 Wiedza nauczyciela na temat silnej perswazji reklam telewizyjnych na dziecko………50
3 . Reklama telewizyjna w odbiorze dziecka w srodowisku wiejskim………52
3.2 Zakres wiedzy rodziców na temat sily oddzialywan reklam telewizyjnych na dziecko………52
3.3. Dziecko o reklamach telewizyjnych………56
3.4 Wlasne interpretacje reklam telewizyjnych przez dzieci z klas I-III………61
3.5 Wiedza nauczyciela na temat silnej perswazji reklam telewizyjnych na dziecko.70
4.Wyniki zbiorcze………74

Wnioski i postulaty………79

Streszczenie ………82
A summary of the master’s thesis in English………83
Bibliografia………84
Aneksy………86

Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto