Dziecko Uposledzone Umyslowo w Rodzinie
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Dziecko niepelnosprawne intelektualnie w rodzinie w świetle literatury przedmiotu
1.1 Rola rodziny w procesię rewalidacji dziecka niepelnosprawnego umyslowo.
1.2 Postawy i uczucia rodziców wobec dziecka.
Rozdział 2
Wpływ dziecka niepelnosprawnego umyslowo na sytuacje w rodzinie.
2.1 Rola rodziny w wychowaniu dziecka
2.2 Izolacja spoleczna rodzin majacych dziecko niepelnosprawne umyslowo.
2.3 Relacje dziecka z niepelnosprawnoscia intelektualna z rodzenstwem.
2.4 Rola dziadków w wychowaniu dzieci z niepelnosprawnoscia intelektualna.
Rozdział 3
Wspólpraca rodziców i nauczycieli we wspomaganiu rozwoju dziecka
3.1 Metody i formy wspierania rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie
3.2 Rola rodziny w zaspokajaniu potrzeb dzieci niepełnosprawnych umyslowo.
3.3 Problematyka akceptacji dziecka niepelnosprawnego intelektualnie.
Zakończenie.
Bibliografia.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|