Emocje w reklamie na przykladach skarg konsumenckich rozpatrywanych przez Rade Reklamy

22 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Reklama jako zjawisko społeczne i biznesowe

1.1. Czym jest reklama
1.2. Odbiorcy reklam
1.3. Rada Reklamy i jej uprawnienia w zakresię oceny reklamy oraz jej przekazu


Rozdział II
Skargi konsumentów – odbiorców reklam

2.1. Forma skladania skargi do Rady Reklamy
2.2. Tryb rozpatrywania skargi przez Rade
2.3.Przyczyny skladania skarg przez konsumentów do Rady Reklamy


Rozdział III
Emocje w reklamie jako przyczyna skarg skladanych przez odbiorców spotów do Rady Reklamy

3.1. Metody prezentowania emocji w reklamach
3.2. Nastawienie emocjonalne odbiorców spotów reklamowych
3.3. Kontrowersyjne emocjonalnie spoty reklamowe jako forma prezentowania okreslonego produktu


Zakończenie
Bibliografia


Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto