Employer branding jako nowoczesna forma budowania wizerunku firmy oraz zarządzania kadrami.

26 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp ………..3

Rozdział I
Employer branding w świetle literatury przedmiotu

1.1.Pojęcie i metody oraz formy employer brandingu………..5
1.2. Efektywność employer brandingu………..8
1.3.Istota , cele i korzysci wynikajace ze stosowania employer brandingu ………..10
1.4. Korzysci employer brandingu w zakresię budowania marki firmy………..15


Rozdział II
Charakterystyka działalności biznesowej firmy

2.1. Historia firmy………..18
2.2. Charakterystyka działalności biznesowej firmy ………..20
2.3. Opis i analiza procesów wewnętrznych zachodzacych w przedsiębiorstwie rynkowym………..23


Rozdział III
Metodologia badan wlasnych dotyczacych wykorzystania employer brandingu na przykładzie firmy XYZ

3.1. Przedmiot i cele badan empirycznych ………..32
3.2 Efektywność employer brandingu realizowana w firmie XYZ………..34
3.3. Metody działania zastosowane w zakresię employer brandingu ………..44
3.4. Rola zarządzania kadrami w zakresię kształtowania efektywnosci employer brandingu………..50


Zakończenie………..66
Bibliografia ………..68