Formy spędzania czasu wolnego dzieci wiejskich ( na przykładzie uczniów klas IV- V publicznej szkoły podstawowej XYZ.)

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp………… 5

Rozdział 1.
Czas wolny w literaturze przedmiotu.

1.1. Pojęcie czasu wolnego………… 7
1.2. Aspekty czasu wolnego………… 10
1.3. Funkcje czasu wolnego………… 15


Rozdział 2.
Rola środowisk wychowawczych w procesie wychowania w czasie wolnym.

2.1. Rola rodziny w procesie wychowania i socjalizacji w czasie wolnym………… 20
2.2. Rola szkoły w procesie wychowania i socjalizacji w czasie wolnym………… 26
2.3. Środowisko lokalne i jego znaczenie wychowawcze………… 30


Rozdział 3.
Metodologiczne podstawy badań.

3.1. Uzasadnienie wyboru tematu………… 34
3.2. Przedmiot i cel badań………… 35
3.3. Problemy badawcze i hipotezy………… 36
3.4. Metody, techniki i narzędzia badań………… 37
3.5. Charakterystyka terenu badań………… 38


Rozdział 4
Analiza wyników badań.

4.1. Czas wolny dzieci wiejskich………… 43
4.2. Osoby, z którymi dzieci spędzają swój czas wolny………… 47
4.3. Uczestnictwo dzieci w zajęciach pozalekcyjnych………… 50
4.4. Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci………… 56
4.5. Wnioski wynikające z przeprowadzonych badań………… 61
4.6. Postulaty pedagogiczne………… 61


Zakończenie………… 63
Bibliografia………… 65
Spis tabel………… 69
Spis wykresów………… 70
Spis diagramów………… 71
Spis zdjęć………… 72
Aneks………… 73