Fundacja komunikacji społecznej jako przyklad organizacji non- profit kszaltujacej postawy obywateli za pomoca reklamy społecznej.

23 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp ……….. 3

Rozdział 1.
Istota reklamy społecznej

1.1. Historia reklamy społecznej w Polsce ……….. 6
1.2. Istotne róznice miedzy reklama spoleczna a reklama komercyjna ……….. 7
1.2.1. Róznice w intencji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 8
1.2.2. Róznice w funkcji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 9
1.2.3. Róznice we wlasciwosciach zmienianej postawy miedzy reklama spoleczna a reklama komercyjna ……….. 11
1.2.4. Typ obietnic i charakter reklamy w reklamie społecznej i reklamie komercyjnej ……….. 13
1.2.5. Kanały dystrybucji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 14
1.2.6. Budżet reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ……….. 16
1.3. Odbiorcy reklamy społecznej ……….. 18


Rozdział 2.
Fundacja Komunikacji Spolecznej oraz jej działania

2.2. Fundacja Komunikacji Spolecznej jako nadawcy reklamy spolecznie uzytecznej ……….. 20
2.3. Przeprowadzone kampanie społeczne ……….. 24
2.4. Działania Fundacji w latach 2002-2008r. ……….. 25


Rozdział 3.
Wpływ reklamy społecznej na odbiorców

3.1. Przeglad reklamy społecznej ……….. 29
a) Profilaktyka prozdrowotna ……….. 29
b) „Innosd”- niepelnosprawni, mniejszosci seksualne……….. 30
c) Uzaleznienia ……….. 32
d) Inne……….. 33
3.2. Charakterystyka wybranej grupy badawczej ……….. 34
3.3. Wnioski z przeprowadzonych badao ……….. 36


Zakończenie ……….. 55
Spis tabel ……….. 56
Spis rysunków ……….. 56
Bibliografia……….. 58
Literatura podstawowa ……….. 58
Źródła internetowe ……….. 60
Zalacznik nr 1- ankieta……….. 61
Zalacznik nr 2- zdjecia do rozdzialu 3 ……….. 65