Funkcjonowanie dziecka z ADHD w klasię szkolnej – studium przypadku.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp ………..3

Rozdział 1.
Charakterystyka dziecka z zaburzeniami emocjonalno – ruchowymi

1.1. Nadruchliwosc……….. 4
1.2. Impulsywnosc……….. 9
1.3. Zaburzenia koncentracji uwagi ………..10
1.4. Czynniki warunkujace wystapienie ADHD ………..11


Rozdział 2.
Metodologia badan wlasnych

2.1. Cel, przedmiot i zakres pracy……….. 14
2.2. Problem i hipoteza badawcza ………..15
2.3. Techniki, metody i narzedzia badawcze……….. 17
2.4. Charakterystyka grupy badawczej ………..20
2.5. Organizacja i przebieg badan ………..27


Rozdział 3.
Analiza funkcjonowania dziecka z adhd w badanej klasie

3.1. Zaburzenia ruchowe ………..28
3.2. Zaburzenia emocjonalne……….. 30
3.3. Kontakty z rówiesnikami……….. 31
3.4. Osiagniecia w nauce……….. 33
3.5. Metody pomocy dzieciom z ADHD……….. 35
4. Podsumowanie i wnioski ………..37


Zakończenie……….. 41
Bibliografia……….. 43
Ankieta ………..44
Spis tabel ………..46
Spis fotografii……….. 47