Gry i zabawy logopedyczne jako forma terapii dzieci z wadami wymowy.
23 października 2015 0 Przez administrator
Wstęp………2
Rozdział I
Logopedia jako terapia w ujęciu systemowym -aspekt teoretyczny.
1.1. Zaburzenia komunikacji jezykowej a diagnoza logopedyczna………11
1.2. Techniki i metody stosowane w logoterapii………22
1.3. Dziecko szkolne z problemami szkolnymi, a rola nauczyciela w profilaktyce logopedycznej……..29
Rozdział II
Metodologia badan wlasnych.
2.1.Cel i przedmiot badan………40
2.2.Problemy badawcze………41
2.3.Metody i techniki badan ………42
2.4.Opis przebiegu badan………44
2.5.Teren badan………44
Rozdział III
Przyklady gier i zabaw stosowane w terapii logopedycznej.
3.1. Zabawy i cwiczenia usprawniajace narzady artykulacyjne………46
3.2.Zabawy ogólnie stymulujace jezykowy rozwój dziecka- wzbogacone slownictwo oraz doskonalace forme wypowiedzi………47
Rozdział IV Analiza wynikajaca z badan wlasnych.
4.1.Przedstawienie wyników badan………49
Wnioski………66
Podsumowanie………67
Bibliografia………68
Spis Wykresów………70
Zalacznik nr 1………71
Zalacznik nr 2………72
Zalacznik nr 3………73
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|
Pokrewne tematy
- Gry i zabawy dydaktyczne w edukacji dzieci przedszkolnych
- Gry i zabawy dydaktyczne z wykorzystaniem TIK w nauczaniu języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej
- Bajkoterapia jako forma terapii zaburzeń emocjonalnych u dzieci w wieku przedszkolnym
- Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne jako forma terapii pedagogicznej
- Bajkoterapia jako forma terapii dziecięcej
- Rola zabawy i jej wpływ na rozwój dzieci w wieku wczesnoszkolnym
- Zarządzanie projektem tworzenia gry na przykładzie platformy
- Gry wideo na podstawie filmów- problemy adaptacji i budowania struktury fabularnej