Gry i zabawy w rozwoju dziecka.
23 października 2015
Wstęp.
Rozdział 1
Przeglad literatury.
1. Zespolowe gry sportowe – pilka nozna.
1.1. Rys historyczny dyscypliny.
1.2. Zmiany w przepisach gry.
2. Miejsce zabaw i gier kopnych w zajeciach dzieci i mlodziezy.
2.1. Gry i zabawy ruchowe w zajeciach dzieci i mlodziezy.
2.2. Metodyka prowadzenia zabaw i gier kopnych.
3. Wykorzystanie zabaw i gier ruchowych w treningu pilki noznej.
3.1. Wartość zabaw i gier z pilka.
3.2. Znaczenie gier i zabaw w treningu.
4. Gry i zabawy ruchowe w nauczaniu pilki noznej.
5.1. Berek w parach.
5.2. Zabawa biezna w „murarza”.
5.3. Zegarowe prowadzenie.
5. Rozwój psycho – motoryczny młodzieży w wieku 12-14 lat.
2.1.Dojrzewanie.
2.2. Specyfika rozwoju fizycznego w wieku dorastania.
2.3. Rozwój motoryczny.
2.4. Rozwój psychiczny w okresie dorastania.
Rozdział 2
Metodologia badan.
1. Cel i przedmiot badan.
2. Problem glówny i problemy szczególowe.
3. Metody, techniki i narzedzia badawcze.
Rozdział 3
Badania wlasne.
1. Organizacja i przebieg badan.
2. Analiza i interpretacja badan wlasnych.
3. Podsumowania i wnioski.
Zakończenie.
Aneksy.
Pismiennictwo.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|