Identyfikacja działań marketingowych realizowanych przez szkoły ponadgimnazjalne.

2 marca 2019 Wyłączono Przez administrator

Wstęp

Rozdział I
Działania marketingowe jako instrument promocji szkoły ponadgimnazjalnej

1.1.Definicja działań marketingowych
1.2.Charakterystyka marketingu jako instrumentu promocji
1.3.Rola i efektywność działań marketingowych
1.4. Koncepcje działań marketingowych realizowanych w placówkach oświatowych


Rozdział II
Funkcjonowanie szkoły XYZ w zakresie działań realizowanych przez nią działań marketingowych

2.1. Opis działalności szkoły
2.2.Akty prawne dotyczące promocji szkoły
2.3.Działania merketingowe realizowane przez szkołę XYZ oraz ich identyfikacja


Rozdział III
Metodologia badań własnych dotyczących identyfikacji działań marketingowych realizowanych w szkole XYZ.

3.1.Przedmiot i cele badań
3.2.Problemy badawcze i hipotezy
3.3.Zmienne i wskaźniki
3.4.Metody, techniki i narzędzia badawcze
3.5.Organizacja, przebieg oraz charakterystyka badanej grupy
3.6.Analiza uzyskanych wyników badań


Podsumowanie i wnioski
Bibliografia