Identyfikacja dzialan marketingowych realizowanych przez szkoly ponadgimnazjalne.
22 października 2015
Wstęp
Rozdział I
Działania marketingowe jako instrument promocji szkoly ponadgimnazjalnej
1.1.Definicja dzialan marketingowych
1.2.Charakterystyka marketingu jako instrumentu promocji
1.3.Rola i efektywnosc dzialan marketingowych
1.4. Koncepcje dzialan marketingowych realizowanych w placówkach oswiatowych
Rozdział II
Funkcjonowanie szkoly XYZ w zakresię dzialan realizowanych przez nia dzialan marketingowych
2.1. Opis działalności szkoly
2.2.Akty prawne dotyczace promocji szkoly
2.3.Działania merketingowe realizowane przez szkole XYZ oraz ich identyfikacja
Rozdział III
Metodologia badan wlasnych dotyczacych identyfikacji dzialan marketingowych realizowanych w szkole XYZ.
3.1.Przedmiot i cele badan
3.2.Problemy badawcze i hipotezy
3.3.Zmienne i wskazniki
3.4.Metody, techniki i narzedzia badawcze
3.5.Organizacja, przebieg oraz charakterystyka badanej grupy
3.6.Analiza uzyskanych wyników badan
Podsumowanie i wnioski
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|