Internetowa promocja usług hotelarskich

18 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp …………4

Rozdział 1.
Podstawowe pojęcia, promocja i Internet w hotelarstwie

1.1. Podstawowe terminy zwiazane z turystyka i hotelarstwem …………6
1.2. Charakterystyka rynku usług hotelarskich …………9
1.3. Marketing w hotelarstwie. Internet jako narzedzie promocji usług hotelarskich …………17


Rozdział 2.
Rynek hoteli sieciowych w Polsce. Poczatki hotelarstwa. Opis promocji uslug

2.1. Historia i rozwój hotelarstwa w Polsce i na swiecie …………25
2.2. Rola Internetu w ksztaltowaniu wizerunku hotelu. Promocja usług hotelarskich na wielu plaszczyznach………… 29


Rozdział 3.
Promocja wykorzystywana przez hotele w świetle badan bezposrednich

3.1. Cel badania i hipotezy badawcze. Zalozenia badawcze …………38
3.2. Ocena efektów promocji internetowej. Wyniki ankiety „Internetowa promocja usług noclegowych …………39


Wnioski………… 53
Zakończenie …………54
Bibliografia…………54
Spis rysunków………… 59
Inne …………60
Spis rysunków …………58
Spis tabel …………59
Spis zalaczników………… 60