Internetowa promocja usług turystycznych branzy hotelarskiej na przykładzie hotelu XYZ.

22 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………..8

Rozdział I.
Charakterystyka rynku usług hotelarskich

1.1. Pojęcie hotelarstwa w świetle literatury przedmiotu……….4
1.2. Usluga hotelarska i jej cechy…………82
1.3. Rynek usług hotelarskich jako segment rynku turystycznego…………13


Rozdział II.
Promotion- mix na rynku usług hotelarskich

2.1. Istota marketingu, jego funkcje, cele i znaczenie…………17
2.2. Instrumenty promocji w turystyce…………21
2.3. Rola samorządu terytorialnego w promocji turystyki ………….26
2.4. Rola personelu w promowaniu hotelu…………30
2.5. Internet jako narzedzie promocji usług hotelarskich…………33
2.6. Wyniki ankiety : znaczenie stron internetowych w świetle analizy wyników badan wlasnych…………23


Rozdział III.
Analiza porównawcza stron internetowych jako instrumentów promocji wybranych rzeszowskich obiektów hotelarskich

3.1. Ogólna charakterystyka wybranych hoteli (polozenie, kategoria) …………43
3.2. Elementy marketingu-mix wybranych hoteli…………51
3.3. Charakterystyka stron internetowych hoteli…………54
3.4. Ocena atrakcyjnosci stron internetowych wybranych hoteli…………56


Zakończenie………….57
Bibliografia……….58
Spis tabel…………59
Spis rysunków………..61
Spis fotografii…………62
Aneks…………63