Internetowa promocja usług turystycznych branzy hotelarskiej na przykładzie hotelu XYZ.
22 października 2015
Wstęp………..8
Rozdział I.
Charakterystyka rynku usług hotelarskich
1.1. Pojęcie hotelarstwa w świetle literatury przedmiotu……….4
1.2. Usluga hotelarska i jej cechy…………82
1.3. Rynek usług hotelarskich jako segment rynku turystycznego…………13
Rozdział II.
Promotion- mix na rynku usług hotelarskich
2.1. Istota marketingu, jego funkcje, cele i znaczenie…………17
2.2. Instrumenty promocji w turystyce…………21
2.3. Rola samorządu terytorialnego w promocji turystyki ………….26
2.4. Rola personelu w promowaniu hotelu…………30
2.5. Internet jako narzedzie promocji usług hotelarskich…………33
2.6. Wyniki ankiety : znaczenie stron internetowych w świetle analizy wyników badan wlasnych…………23
Rozdział III.
Analiza porównawcza stron internetowych jako instrumentów promocji wybranych rzeszowskich obiektów hotelarskich
3.1. Ogólna charakterystyka wybranych hoteli (polozenie, kategoria) …………43
3.2. Elementy marketingu-mix wybranych hoteli…………51
3.3. Charakterystyka stron internetowych hoteli…………54
3.4. Ocena atrakcyjnosci stron internetowych wybranych hoteli…………56
Zakończenie………….57
Bibliografia……….58
Spis tabel…………59
Spis rysunków………..61
Spis fotografii…………62
Aneks…………63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|