Internetowa promocja usług turystycznych branzy hotelarskiej na przykładzie wybranych rzeszowskich hoteli

23 października 2015 0 Przez administrator



Wstęp ………..2

Rozdział I.
Charakterystyka rynku usług hotelarskich

1.1. Pojęcie hotelarstwa w świetle literatury przedmiotu ………..4
1.2. Usluga hotelarska i jej cechy………..11
1.3. Rynek usług hotelarskich jako segment rynku turystycznego……….13


Rozdział II.
Promotion- mix na rynku usług hotelarskich

2.1. Istota marketingu, jego funkcje, cele i znaczenie ………..17
2.2. Instrumenty promocji w turystyce ………..21
2.3. Rola samorządu terytorialnego w promocji turystyki …………26
2.4. Rola personelu w promowaniu hotelu ………..30
2.5. Internet jako narzedzie promocji usług hotelarskich………..33
2.6. Wyniki ankiety, znaczenie stron internetowych w świetle analizy wyników badan wlasnych………..36


Rozdział III.
Analiza porównawcza stron internetowych jako instrumentów promocji wybranych rzeszowskich obiektów hotelarskich

3.1. Ogólna charakterystyka wybranych hoteli (polozenie, kategoria) ………..43
3.2. Elementy marketingu-mix wybranych hoteli ………..51
3.3. Charakterystyka stron internetowych hoteli ………..54
3.4. Ocena atrakcyjnosci stron internetowych wybranych hoteli………..56


Zakończenie ………..57
Bibliografia ………..58
Spis tabel ………..59
Spis rysunków ………..61
Spis fotografii………..62
Aneks………..63