Internetowa promocja usług turystycznych branzy hotelarskiej na przykładzie wybranych rzeszowskich hoteli
23 października 2015
Wstęp ………..2
Rozdział I.
Charakterystyka rynku usług hotelarskich
1.1. Pojęcie hotelarstwa w świetle literatury przedmiotu ………..4
1.2. Usluga hotelarska i jej cechy………..11
1.3. Rynek usług hotelarskich jako segment rynku turystycznego……….13
Rozdział II.
Promotion- mix na rynku usług hotelarskich
2.1. Istota marketingu, jego funkcje, cele i znaczenie ………..17
2.2. Instrumenty promocji w turystyce ………..21
2.3. Rola samorządu terytorialnego w promocji turystyki …………26
2.4. Rola personelu w promowaniu hotelu ………..30
2.5. Internet jako narzedzie promocji usług hotelarskich………..33
2.6. Wyniki ankiety, znaczenie stron internetowych w świetle analizy wyników badan wlasnych………..36
Rozdział III.
Analiza porównawcza stron internetowych jako instrumentów promocji wybranych rzeszowskich obiektów hotelarskich
3.1. Ogólna charakterystyka wybranych hoteli (polozenie, kategoria) ………..43
3.2. Elementy marketingu-mix wybranych hoteli ………..51
3.3. Charakterystyka stron internetowych hoteli ………..54
3.4. Ocena atrakcyjnosci stron internetowych wybranych hoteli………..56
Zakończenie ………..57
Bibliografia ………..58
Spis tabel ………..59
Spis rysunków ………..61
Spis fotografii………..62
Aneks………..63
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|