Jakość usług hotelarskich – standard ISO 9000.


Wstęp………2

Rozdzial 1.
Jakość usługi hotelarskiej w świetle literatury……….5

Rozdzial 2.
Metodologia badan……….17

2.1. Pojecie badan jakosciowych……….17
2.2. Przedmiot i cele badan……….18


Rozdzial 3.
Jakość usług hotelarskich………21

3.1. Rynek usług hotelarskich………21
3.2. Czynniki kształtujące jakosc usług hotelarskich………24
3.3. Systemy jakosci………29
3.4. System zapewnienia jakosci wedlug norm serii ISO 9000………36
3.5. Uslugi hotelarskie a system ISO 9000………42


Rozdzial 4.
Wzorce jakosciowe w hotelarstwie w odniesieniu do materialnej infrastruktury………46

4.1. Pojecie kategoryzacji i jej rozwój historyczny w Polsce do 1997 roku……….46
4.2. Kategoryzacja hoteli w Ustawie o Uslugach Turystycznych z dnia 29.08.1997 r……….53
4.3. Wzorce jakosciowe upowszechniane przez środowisko hotelarzy………57
4.3.1. System rekomendacji hoteli……….57
4.3.2. Konkursy jakosci………62


Rozdzial 5.
Analiza wyników badan………70



Zakończenie………77
Bibliografia………79

 

Zostaw komentarz

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Regulamin strony