Zarządzanie jakością w hotelarstwie na podstawie Hotelu XYZ.
Wstęp 3 Rozdział I Podstawy hotelarstwa 1.1. Historia hotelarstwa w Polsce i na świecie……… 5 1.1.1. Historia hotelarstwa w Polsce ………7 1.2. Terminologia związana z hotelarstwem ………9 1.3. Jakość usług a kategoryzacja obiektów hotelarskich……… 12 Rozdział II Metody i techniki zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim 2.1. Zarządzanie jakością usług hotelarskich ………14 2.2. Zarządzanie kadrami w hotelarstwie ………18 2.3. Marketing usług hotelarskich………22 Rozdział III Rola i miejsce hotelu „XYZ” w bazie noclegowo-gastronomicznej miasta 3.1. Historia hotelu „XYZ” ………27 3.2. Lokalizacja hotelu „XYZ”……… 27 3.3. Misja hotelu oraz jego oferta ………28 3.4. Docelowy segment klienta ………29 3.5. Baza noclegowa Torunia ………30 Rozdział IV…