Kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych w sklepach malopowierzchnowych na przykładzie sieci X
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Polska gospodarka przed i po transformacji ustrojowej.
1.1. Gospodarka scentralizowana.
1.2. Transformacja handlu detalicznego w Polsce po 1989 roku.
1.3. Rynek napojów alkoholowych w Polsce w latach 1989-2013.
Rozdział 2.
Czynniki sukcesu przedsiebiorstw.
2.1. Czynniki sukcesu w świetle literatury przedmiotu.
2.2. Czynniki sukcesu w branzy detalicznej sprzedaży napojów alkoholowych.
Rozdział 3.
Charakterystyka przedsiębiorstwa X
3.1. Ogólna koncepcja przedsiewziecia i jego innowacyjnosc na tle konkurencji.
3.2. Analiza SWOT.
3.3. Strategia produktowa i elementy polityki cenowej.
3.4. Strategia promocji.
3.5. Strategia dystrybucji.
Rozdział 4.
Ocena kluczowych czynników sukcesu na podstawie przeprowadzonych badan.
4.1. Opis metody badawczej – przeprowadzonego badania sondazowego.
4.2. Analiza wyników przeprowadzonego sondazu.
4.3. Wnioski i rekomendacje.
Zakończenie.
Bibliografia.
Wykaz literatury.
Wykaz zródel internetowych.
Spisy
Spis tabel.
Spis rysunków.
Spis wykresów.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|