Komputer jako narzędzie wspomagajace nauke fizyki nauczanie fizyki
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Metody nauczania fizyki – symulacje komputerowe czy tradycyjne srodki dydaktyczne
1.1. Rola eksperymentu w nauczaniu fizyki
1.2. Organizacja i przebieg pracy uczniów
1.3. Formy oceniania oraz sposoby kontroli wiedzy uczniów.
1.4. Analiza wyników dydaktycznych osiagnietych przez uczniów
Rozdział 2.
Komputer jako narzedzie wspomagajace nauczania fizyki
2.1. Pomiary wspomagane komputerowo
2.2. Analiza ruchu zmiennego i wyznaczanie predkosci marszu za posrednictwem pomiaru odleglosci przy użyciu systemu Coach Lab
2.3. Badanie trzeciej zasady dynamiki Newtona z systemem PASCO
2.4. Modelowanie i symulacje w nauczaniu fizyki
2.5. Podreczniki i inne materialy dostepne on-line
Rozdział 3.
Komputer w procesię dydaktycznym
3.1. Zastosowanie komputera w nauczaniu fizyki
3.1.1. Pomiar w doswiadczeniach fizycznych
3.1.2. Obliczenia i analiza wyników eksperymentalnych.
3.1.3.Animacja
3.1.4.Modelowanie
3.1.5. Symulacja eksperymentów i procesów fizycznych
3.1.6. Gry dydaktyczne
3.1.7. Testowanie
3.1.8. Encyklopedie Multimedialne
3.1.9. Multimedia w nauczaniu fizyki– warsztaty torunskie
Podsumowanie
Bibliografia.
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|