Komputerowe gry edukacyjne w rozwoju dziecka w klasach 1-3

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp……….. 3

Rozdział 1
Rozwój dziecka w klasach 1-3

1.1. Pojęcie rozwoju dziecka……….. 5
1.2. Ogólna charakterystyka rozwoju fizycznego i motorycznego……….. 8
1.3. Charakterystyka rozwoju umyslowego ………..11
1.4. Specyfika rozwoju emocjonalnego ……….. 14
1.5. Moralny i spoleczny rozwój dziecka ………..16


Rozdział 2
Komputerowe gry edukacyjne

2.1. Pojecia gra komputerowa, edukacyjna gra komputerowa ………..20
2.2. Rodzaje i charakterystyka gier komputerowych ………..22
2.3. Zalety i wady edukacyjnych gier komputerowych w rozwój dziecka ………..24
2.4. Charakterystyka wybranych gier edukacyjnych ………..26


Rozdział 3
Zalozenia metodologiczne badan wlasnych

3.1. Przedmiot i cel badan……….. 29
3.2. Problemy badawcze i hipotezy robocze ………..30
3.3. Metody, techniki i narzedzia badawcze……….. 34
3.4. Przebieg i organizacja badan ………..39
3.5. Wstępna analiza wyników badan……….. 40


Rozdział 4
Analiza wyników badan

4.1. Korzystanie z komputerowych gier edukacyjnych moze podwyzszyc wyniki i osiagniecia dziecka w nauce i szkole ………..44
4.2. Rodzice zachecaja dzieci do grania w komputerowe gry edukacyjne ze wzgledu na pozytywny wpływ na rozwój dziecka ………..49
4.3. Nauczyciele wypowiadaja się pozytywnie o korzystaniu z komputerowych gier edukacyjnych i promuja je wśród dzieci w klasach 1-3 ………..53
4.4. Komputerowe gry edukacyjne w duzym stopniu wpływaja na rozwój dziecka 58


Zakończenie i wnioski ………..60
Bibliografia ………..62
Spis tabel i wykresów ………..65
Zalaczniki ………..66