Kategoria: Komunikacja społeczna

Prace z dziedziny Komunikacja spoleczna. Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Komunikacja istotnym elementem kultury organizacyjnej.

Przez administrator

Wstęp……….5 Rozdział I. Wprowadzenie do kultury organizacyjnej……….7 1. Istota kultury organizacyjnej……….8 2. Przejawy i składniki kultury organizacyjnej……….10 3. Funkcje kultury organizacyjnej ……….13 4. Proces kształtowania się kultury organizacyjnej……….17 4.1. Czynniki wpływające na kształtowanie się kultury organizacyjnej……….20 4.2. Etapy nabywania kultury organizacyjnej……….23 5. Profile kultur organizacyjnych……….26 Rozdział II. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej. 1. Istota komunikacji interpersonalnej ……….33 2. Główne funkcje komunikowania interpersonalnego……….35 3. Komunikacja pionowa i pozioma……….36 4. Nowoczesne sposoby komunikowania się……….41 5. Determinanty skutecznej komunikacji i jej bariery……….44 Rozdział III Wielokulturowe dylematy komunikowania się w organizacji 1. Zjawisko dysonansu kulturowego jako czynnik utrudniający komunikację……….51 2. Różnorodność kulturowa jako wyznacznik komunikowania…

Wizerunek medialny Lecha Kaczyńskiego po 10 kwietnia 2010 na łamach Wprost, Rzeczpospolitej i Gazety Wyborczej i Wprost

Przez administrator

Wstęp ……….3 Rozdział I Wizerunek polityczny w ujęciu teoretycznym. 1.1 Definiowanie wizerunku politycznego……….. 4 1.2 Elementy wizerunku politycznego………. 7 1.3 Odmiany wizerunków politycznych………. 11 1.4 Twórcy wizerunku polityka ……….16 1.5 Proces tworzenia wizerunku………. 17 Rozdział II Marketing polityczny jako narzędzie kreowania wizerunku 2.1 Historyczne etapy rozwoju marketingu politycznego……….. 21 2.1.1 Etap wstępny ( przełom XIX/XX w.- 1952 ) ……….22 2.1.2 Etap konsolidacji marketingu politycznego ( 1952-1964 )……….22 2.1.3 Etap konsultantów politycznych ( od 1964 do chwili obecnej )………. 23 2.2 Marketing polityczny rozważania definicyjne. ……….24 2.3 Funkcje mediów masowych w marketingu politycznym ……….26 2.4 Rola środków masowego przekazu w kreowaniu…

Komunikacja wewnętrzna na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ.

Przez administrator

Wstęp………. 2 Rozdział I Teoretyczne podstawy procesu komunikacji 1.1. Pojęcie komunikacji ……….4 1.2. Sposoby komunikowania się………. 7 1.3. Formy komunikacji……….9 1.4. Komunikacja w organizacji………. 11 Rozdział II Historia firmy XYZ 2.1. Informacje o firmie ……….21 2.2. Rodzaj działalności firmy ……….22 2.3. Zatrudnienie……….22 Rozdział III Badania własne 3.1. Cel i przedmiot badań ……….24 3.2. Problemy i hipotezy badawcze ……….24 3.3. Metody, techniki i narzędzia badawcze ……….26 3.4. Charakterystyka ternu i grupy badawczej ……….28 3.5. Komunikacja w przedsiębiorstwie XYZ ……….30 Podsumowanie ……….44 Bibliografia………. 46 Spis tabel, wykresów, rysunków………. 48 Kwestionariusz ankiety……….49

Analiza wpływu systemu komunikowania na efektywność procesu zarządzania Urzędem Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej

Przez administrator

Wstęp. Rozdział I. Teoretyczne podstawy komunikowania się w organizacji – teoria problemu. 1.1. Pojęcie, cele i zadania komunikacji oraz proces komunikowania. 1.2. Komunikacja interpersonalna. 1.3. Komunikacja grupowa i sieci komunikacyjne. 1.4. Bariery w komunikowaniu. Rozdział II. Organizacja i funkcjonowanie urzędu patentowego RP. 2.1. Misja, cel, zadania . 2.2. Struktura i organizacja. 2.3. System komunikowania w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej – stan obecny. Rozdział III. Ocena efektywna funkcjonowania systemu komunikowania w urzędzie patentowego RP -badanie ankietowe. 3.1. Przedmiot i podmiot badań. 3.2. Organizacja i przebieg. 3.3. Analiza wyników badań. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków , tabel i wykresów. Załączniki.

Analiza wpływu komunikacji interpersonalnej na efektywność zarządzania organizacją na przykładzie firmy CCC S.A.

Przez administrator

Wstęp………….5 Rozdział I Istota komunikacji interpersonalnej w organizacji – teoria problemu 1.1. Pojęcie, cele, zadania i funkcje komunikacji…………. 7 1.2. Komunikacja interpersonalna ………….10 1.3. Proces komunikacji…………. 13 1.4. Bariery w komunikowaniu się ………….16 Rozdział II Organizacja i funkcjonowanie firmy CCC S.A. 2.1. Cel, misja i zadania…………. 22 2.2. Struktura i organizacja…………. 24 2.3. Proces komunikacji interpersonalnej w firmie – stan obecny…………. 27 Rozdział III Ocena komunikacji interpersonalnej w firmie CCC S.A. – badanie ankietowe 3.1. Przedmiot i podmiot badań ………….30 3.2. Organizacja i przebieg badania ………….32 3.3. Analiza wyników badań ………….35 Zakończenie – wnioski ………….50 Wykaz literatury…………. 53 Wykaz schematów,…

Analiza wpływu komunikacji na kulturę organizacyjną firmy Inter Cars S.A

Przez administrator

Wstęp Rozdział I Istota komunikacji w zarządzaniu organizacją – teoria problemu 1.1. Pojęcie, cele i funkcje komunikacji………… 7 1.2. Komunikacja interpersonalna………… 11 1.3. Komunikacja grupowa …………13 1.4. Proces komunikowania …………17 1.5. Istota i funkcje kultury organizacyjnej …………20 Rozdział II Organizacja i funkcjonowanie spółki Inter Cars S.A. 2.1. Misja, cele i zadania …………25 2.2. Struktura i organizacja………… 29 2.3. Komunikacja w zarządzaniu firma – stan obecny …………32 2.4. Kultura organizacyjna firmy – stan obecny………… 34 Rozdział III Ocena funkcjonowania komunikacji w firmie inter cars s.a. – badanie ankietowe 3.1. Przedmiot i podmiot badań …………36 3.2. Organizacja i przebieg badania………… 38 3.3.Analiza…

Rola nowych mediów w procesię komunikacji interpersonalnej.

Przez administrator

1. Społeczeństwo w dobie Internetu. 1.1. Próba scharakteryzowania i nazwania dzisiejszych czasów………..4 1.2. Społeczne znaczenie Internetu ………..4 1.3. Rzeczywistość społeczna – według Manuela Castellsa ………..5 2. Społeczeństwo sieciowe………..6 3. Pojęcie społeczeństwa medialnego i mediatyzacja życia codziennego………..6 4. Podział cyfrowy, a rozłam międzypokoleniowy………..7 5. Zachowania i tendencje człowieka wywoływane wpływem Internetu 5.1. Zachowanie młodzieży oraz rodziców w sieci i poza nią ………..9 5.2. Przedkładanie kontaktów wirtualnych na realne i na odwrót………..10 6. Komunikowanie się za pośrednictwem nowych mediów 6.1. Pojęcie i cechy nowych mediów………..11 6.2. Medialna komunikacja, czyli sposoby wykorzystania poczty elektronicznej i czatu………..15 6.3. Komunikatory internetowe – jako przyszłość komunikacji…