Konsekwencje miedzynarodowych regul handlowych Incoterms 2000 dla logistycznego zarządzania przeplywem ladunku

25 października 2015 0 Przez administrator

1.Wstęp……….2

2. Cel pracy……….3

3. Istota i znaczenie miedzynarodowych regul handlowych……….3

4. Terminologia……….5

5. Zasady stosowania Incoterms……….7

6. Formuly Transportowe a rózne rodzaje transportu……….8

7. Gestia transportowa……….9

8. Bil of Loading – znaczenie listy zaladunkowej……….10

9. Odprawa Celna……….11

10. Podzial Kosztów……….14

11. Klasyfikacja Formul……….17

12. Międzynarodowe reguly zawierania i realizacji kontraktów handlowych

12.1 Grupa E – Departure……….19
12.1.1 EXW – Ex Works……….19
12.2 Grupa F – Main Carriage Unpaid……….21
12.2.1 FCA – Free Carrier……….22
12.2.2 FAS – Free Alongside Ship……….25
12.2.3 FOB – Free on Board……….28
12.3 Grupa C – Main Carriage Paid……….30
12.3.1 CFR- Cost and Freight……….32
12.3.2 CIF – Cost, Insurance and Freight……….34
12.3.3 CPT – Carriage Paid To……….37
12.3.4 CIP – Carriage and Insurance Paid……….39
12.4 Grupa D – Arrival……….41
12.4.1 DAF – Delivered At Frontier……….43
12.4.2 DES – Delivered Ex Ship……….45
12.4.3 DEQ – Delivered Ex Quay……….47
12.4.4 DDU – Delivered Duty Unpaid……….49
12.4.5 DDP – Delivered Duty Paid……….51

13. Wybrane Problemy Zastosowania Formul Incoterms 2000……….54

14. Uwagi koncowe dotyczace stosowania Incoterms 2000……….56

15. Wnioski – konsekwencje zastosowania formul dla organizacji logistycznego zarządzania przeplywem ladunku………..58

Literatura……….59
Spis schematów……….61
Spis tabel……….61