Kredytowanie działalności gospodarczej przez bank XYZ

10 października 2015 0 Przez administrator


Rozdział I.
Bank jako specyficzny rodzaj przedsiębiorstwa

1. Bank jako specyficzny rodzaj przedsiębiorstwa ………..3
2. Pojęcie, funkcje i rodzaje banków……….. 7
3. System bankowy ………..14
3.1. Kryteria klasyfikacji systemu bankowego i czynniki kształtujące jego rozwój ………..16
3.2. System bankowy w Polsce ………..19
3.3. Polskie banki wobec wejscia do europejskiego systemu bankowego……….. 26


Rozdział II.
Marketing bankowy

1. Pojęcie marketingu ………..37
1.1. Specyficzne cechy usług finansowych……….. 40
2. Interdyscyplinarny charakter marketingu……….. 42
2.1.Marketing mix ………..42
2.1.1. Polityka produktu……….. 44
2.1.2. Polityka cenowa usług bankowych……….. 46
2.1.3. Dystrybucja usług bankowych……….. 48
2.1.4. Instrumenty polityki promocji……….. 51
3. Bankowe strategie marketingowe……….. 55
4. Marketingowe zarządzanie bankiem ………..60


Rozdział III.
Kredyt i jego przeznaczenie jako źródłozaspokojenia zapotrzebowania na pieniadz przez podmioty gospodarcze

1. Kredyt i jego przeznaczenie ………..68
2. Wybrane problemy wykorzystywania kredytów przez podmioty gospodarcze……….. 70
3. Posrednicy finansowi zajmujacy się kredytowaniem działalności gospodarczej ………..80
4. Charakterystyka podstawowych rodzajów kredytów przy kredytowaniu działalności gospodarczej ………..91


Rozdział IV.
Charakterystyka Banku XYZ

1. Przedmiot działalności oraz wladze banku……….. 113
2. Podzial kompetencji w zakresię przyznawania kredytów ………..124
3. Tryb udzielania gwarancji i poreczen bankowych w XYZ ……….. 130


Rozdział V.
Diagnostyka kredytowania działalności gospodarczej w Banku XYZ

1. Kredytowanie działalności gospodarczej ………..140
2. Dynamika kredytów udzielanych przez XYZ ………..155
3. Procedura podjecia i splaty kredytu na samochód osobowy w Banku XYZ……….. 164


Zakończenie……….. 169
Literatura ………..170