Kredytowanie małych i srednich przedsiebiorstw na przykładzie oferty Banku XYZ
10 października 2015
Wstęp
Rozdział I
1.Charakterystyka sektora małych i srednich przedsiebiorstw w Polsce.
1.1.Definicja przedsiębiorstwa.
1.2.Klasyfikacja przedsiebiorstw.
1.3.Stan sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku.
1.3.1.Stan i wielkosc sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku.
1.4.Rozwój sektora małych i srednich przedsiebiorstw w 1996 roku.
1.4.1.Wzrost liczby przedsiebiorstw i stanu
1.4.2.Rynki zagraniczne.
1.5.Źródła finansowania sektora małych i srednich przedsiebiorstw.
1.5.1.Kredyty bankowe.
1.5.2.Oczekiwania małych i srednich przedsiebiorstw w stosunku do banków.
1.6.Bariery polityki wobec sektora małych i srednich przedsiebiorstw.
Rozdział II
2.Sektor bankowy a przedsiebiorstwo.
2.1.Zakres funkcji pelnionych przez bank.
2.2.System bankowy – rodzaje banków.
2.3.Konkurencja miedzy bankami.
2.3.1.Marketing bankowy.
2.4.System bankowy w Polsce.
Rozdział III
3.Oferta rynkowa Banku XYZ
3.1.Rozwój działalności banku.
3.2.Działalność kredytowa.
3.3.Rodzaje udzielanych kredytów.
3.4.Pozycja Banku XYZ. w sektorze bankowym w Polsce.
3.4.1.Oferta Banku XYZ na tle innych ofert bankowych w Polsce.
Rozdział IV
4.Dynamika rozwoju Banku XYZ w latach 1998 – 1999.
4.1.Pozycja w sektorze bankowym
4.2.Peryspektywy rozwoju.
Zakończenie
Spis tabel wykresów i zalaczników;
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|