Kreowanie wizerunku jako forma marketingu politycznego.
23 października 2015
Wstęp………..5
Rozdział 1.
Marketing polityczny
1. Istota marketingu politycznego oraz jego źródła ………..7
2. Marketing polityczny w XXI wieku……….. 12
Rozdział 2.
Kreowanie wizerunku w mediach jako forma marketingu politycznego
1. Pojęcie wizerunku ………..25
2. Elementy i mechanizmy kreowania wizerunku ………..28
3. Kreowanie wizerunku na gruncie marketingu politycznego……….. 32
Rozdział 3.
Polityk jako osoba medialna
1. Wizerunek lidera politycznego ………..49
2. Kreowanie wizerunku politycznego w sztabach wyborczych……….. 53
3. Wizerunek J. Kaczynskiego i D. Tuska w wyborach 2011……….. 57
4. Efektywność procesu kreowania wizerunków politycznych konkurencyjnych liderów……….. 60
Zakończenie………..63
Bibliografia ………..67
Monografie ………..67
Artykuly i studia……….. 69
Dziela zbiorowe ………..70
Prasa………..70
Spis tabel i rysunków ………..71
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|