Kultura organizacyjna – strategiczny zasób organizacji przyszlosci.

25 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
Kultura w ujęciu naukowym

1.1. Kultura – pojęcia i definicje
1.2. Atrybutywne i dystrybutywne rozumienie kultury oraz jej tresc
1.3. Pojęcie i funkcje kultury organizacji
1.4 Typologia kultury organizacji


Rozdział II
Zmiana kultury organizacji

2.1. Kultura organizacyjna jako zasób strategiczny
2.2. Potrzeba zarządzania kultura oraz koniecznosc jej zmiany
2.3. Model wartosci konkurujacych


Rozdział III
Kultura organizacji w sluzbie zdrowia na Slasku

3.1. Zdrowie i opieka zdrowotna – zagadnienia uniwersalne oraz dotyczace Slaska
3.2. Cele organizacji opieki zdrowotnej
3.3. Strategia szpitala. Kultura organizacji w szpitalach i placówka opieki zdrowotnej
3.4. Zarządzanie strategiczne a marketing usług zdrowotnych


Rozdział IV
Metodologia badan wlasnych

4.1. Cel i przedmiot badan wlasnych
4.2. Metody i techniki wykorzystane w badaniach wlasnych
4.3. Charakterystyka badanego srodowiska oraz opis przebiegu badan


Rozdział V
Kultura organizacyjna jako strategiczny zasób organizacji przyszlosci na przykładzie Szpitala Wojewódzkiego w Rybniku Orzepowicach. Wnioski badan wlasnych

5.1. Ogólna ocena pracy oraz kultury organizacyjnej Szpitala w Rybniku Orzepowicach
5.2. Wyniki badan – dane statystyczne zebranych ankiet
5.3. Wnioski z przeprowadzonych badan. Ocena kultury organizacyjnej zakladu opieki zdrowotnej


Zakończenie
Bibliografia
Aneks