Kategoria: Logistyka

Prace z dziedziny Logistyka . Tematy, spisy treści, plany prac. Prace magisterskie, prace licencjackie jako gotowe wzory i przykładowe prace naukowe.

Efekty zastosowania koncepcji Just In Time w procesię wytwarzania zespolów samochodowych na przykładzie firmy XYZ

Przez administrator

1. Wprowadzenie………3 1.1. Geneza tematu pracy………3 1.2. Przeglad literatury………6 1.3. Cel i zakres pracy………7 2. Prezentacja przedsiębiorstwa………8 2.1. Rys historyczny………8 2.2. Asortyment wyrobów………13 2.3. Ogólna charakterystyka rynku zbytu………13 3. Dekompozycja pojazdu samochodowego………15 3.1. Ogólna charakterystyka modelu………15 3.2. Uklady funkcjonalne………20 3.3. Zespoly ukladu klimatyzacji………24 3.4. Budowa ukladu funkcjonalnego………25 3.5. Proces montazu ukladu np. na linii montazowej………34 4. Badanie niezgodnosci w procesię wytwarzania………36 4.1. Zadanie wybranego ukladu………36 4.2. Sprezarki………36 4.3. Zawory………40 4.4. Badanie szczelnosci ukladu……….47 4.5. Wyniki badania niezgodnosci FMEA………53 4.6. Diagram Pareto-Lorenza………56 4.7. Diagram Ishikawy………59 5. Podsumowanie………62 Wnioski………63 Literatura………65 Spis tabel………66 Spis rysunków………67

Usprawnienie komunikacji miejskiej dla miasta XYZ

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział 1. Wpływ motoryzacji na srodowisko……… 5 Rozdział 2. Sytuacja w XYZ, czyli auta utrudniaja przejazd……..9 Rozdział 3. Zalety, wady pojazdów osobowych i masowych……..12 Rozdział 4.Metody zwiekszania atrakcyjnosci komunikacji miejskiej……..15 Rozdział 5. Przeciwdzialanie wzrostów ruchu samochodowego w miescie……..21 Rozdział 6. Finansowanie komunikacji miejskiej……..26 Rozdział 7. Marketing w komunikacji miejskiej……..28 Rozdział 8. Propagowanie transportu zbiorowego w społeczenstwie……..30 Podsumowanie i wnioski……..32 Wykaz literatury……… 37

Ocena i kwalifikacje dostawców na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Cel i zakres pracy………3 Rozdział 1. Wykaz zagadnien oceny i kwalifikacji dostawców 1.1. Wiadomosci podstawowe………4 1.2. Profil dobrego dostawcy………6 1.2.1. Warunki realizacji dostaw……… 7 1.2.2. Jakość dostaw………10 1.2.3. Oferta cenowa dostawcy………11 1.2.4. Rzetelnosc i wiarygodnosc informacji………12 1.2.5. Gotowość dostaw……….13 1.2.6. Lokalizacja dostawcy………13 1.2.7. Poziom techniczny i technologiczny dostawcy………14 1.2.8. Badania i rozwój realizowane przez dostawce………15 1.2.9. Sytuacja finansowa dostawcy………16 1.3. Certyfikacja dostawców……….17 1.3.1. Kwalifikacja dostawców. ………19 1.3.2. Kryteria certyfikacji dostawców……….19 1.3.3. Szczególowe kryteria oceny certyfikacji dostawców………. 20 1.3.4. Kwalifikacja nowych dostawców przedsiębiorstwa………. 23 1.3.5. Autocertyfikacja dostawców przedsiębiorstwa………. 24 1.3.6. Audyting systemu jakosci dostawców………. 26 1.3.7. Istota auditu jakosci. ………27 1.3.8.…

Działania posredników na rynku instytucjonalnym

Przez administrator

Wstęp……… 4 Rozdział 1. Srodowisko rynku instytucjonalnego ……… 6 1.1. Klasyfikacja produktów dla celów rynków instytucjonalnych ………6 1.1.1. Dobra wchodzace ………6 1.1.2. Dobra podstawowe ……… 7 1.1.3. Dobra ulatwiajace ………7 1.2. Podstawowe róznice miedzy rynkiem instytucjonalnym a rynkiem konsumentów………8 1.3. Organizacja rynków instytucjonalnych ………13 1.3.1. Giełda towarowa ………14 1.3.2. Przetarg ……… 15 1.3.3. Aukcja ………16 1.4. Specyficzne rodzaje transakcji na rynku instytucjonalnym ………17 Rozdział 2. Funkcje posredników w dystrybucji produktów materialnych ………18 2.1. Korzysci wynikajace z uczestnictwa posredników w kanale dystrybucji .18 2.2. Funkcje i rodzaje posredników na rynku instytucjonalnym ………21 2.2.1. Rodzaje posredników ………22 2.2.2. Liczba posredników ………24 2.2.3.…

Modernizacja polskiego transportu w zwiazku z wejsciem Polski do Unii Europejskiej

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I. Przedsiebiorstwo transportowe i rodzaje jego działalnosci………3 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa transportowego………3 1.1. Organizacja i zarządzanie w przedsiębiorstwie transportowym………6 2. Popyt na usługi transportowe………9 2. 1. Istota potrzeb transportowych i usługi transportowej………9 2.2. Źródła potrzeb transportowych………11 2.3 Systematyzacja i cechy potrzeb transportowych………11 3. Formy prawno – organizacyjne przedsiebiorstw i ich przeksztalcenia………13 3.1. Formy prawno – organizacyjne przedsiebiorstw………13 3.2. Przeksztalcenia wlasnosciowe panstwowych przedsiebiorstw transportowych………25 Rozdział II. Analiza sytuacji polskich przedsiebiorstw transportowych przed i po akcesji Polski do Unii Europejskiej………27 1. Analiza sytuacji majatkowej i prawnej………27 2. Analiza infrastruktury transportu samochodowego………31 Rozdział III. Glówne kierunki dzialan dostosowawczych polskich przedsiebiorstw transportowych do…

Wdrożenie zarządzania logistycznego w małych i średnich przedsiębiorstwach

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział I. Ewolucja systemów informatycznych wspomagajacych zarządzanie. Systemy klasy MRP 1.1. Istota Zintegrowanych Systemów Informatycznych………7 1.2. Ewolucja systemów do wspomagania zarządzania………8 1.3. Powstanie systemów klasy MRP………8 1.4. Cele MRP………9 1.5. Dane wejsciowe i wyjsciowe MRP……… 9 1.6. Economic Order Quantity (EOQ – Ilosc Porzadku Ekonomicznego)………9 1.7. MRP dla małych i srednich przedsiebiorstw………10 Rozdział II. Systemy klasy MRP II 2.1. Pojawienie się systemów klasy MRP II………12 2.2. Struktura MRP II………14 2.3. Dane wejsciowe i wyjsciowe MRP II………15 2.4. Efekty stosowania MRP II………15 2.5. Najwazniejsze pojęcia z zakresu MRP II ………16 2.6. Podstawowe problemy, na które odpowiada MRP II………17 2.7. Metody…

Polski rynek usług pocztowych w aspekcie czlonkostwa Polski w Unii Europejskiej

Przez administrator

Rozdział I. Rozwój usług pocztowych w ujęciu historycznym………….3 1. Geneza powstania poczty 2. Charakterystyka zmian po roku 1990 Rozdział II. Charakterystyka usług oferowanych nabywcom………….10 1. Uslugi o charakterze powszechnym 2. Uslugi o charakterze umownym Rozdział III. Konkurencyjnosc Poczty Polskiej w stosunku do innych podmiotów gospodarczych dzialajacych w sektorze usług pocztowych………….19 1. Sytuacja Poczty Polskiej na rynku 2. Instrumenty konkurencji 3. Analiza SWOT dla wybranych usług 4. Rola marki w walce o dominujaca pozycje w sektorze pocztowym Rozdział IV. Kierunki zmian………….34 1. Doskonalenie usług swiadczonych przez Poczte Polska jako proces dostosowawczy do zmian rynku pocztowego 2. Direct Mail – czynnik zwiekszajacy…

Organizacja systemu sprzedaży na przykładzie firmy handlowej XYZ

Przez administrator

Wstęp………4 Rozdział I. Teoria organizacji sprzedazy 1.1 Marketing mix ………5 1.2 Pojęcie systemu sprzedaży ……… 7 1.3 Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym……… 12 1.4 Efektywne szkolenia handlowców ………15 1.5 Ustalanie terytoriów sprzedaży ………16 1.6 Proces uczenia i doskonalenia umiejetnosci handlowców poprzez doswiadczenie………17 1.7 Kontrola w dziale sprzedaży ………21 1.8 Analiza odchylen sprzedaży ………39 1.9 Raporty jako forma monitorowania i kontroli ………44 1.10 Ocena skutecznosci i efektywnosci działania personelu sprzedazowego ………51 Rozdział II. Charakterystyka działalności firmy XYZ……… 53 2.1 Przedmiot działalnosci……… 53 2.2 Majatek i kapitaly……… 63 2.3 Ogólna ocena działalności firmy XYZ……… 67 Rozdział III. Identyfikacja i diagnoza organizacji systemu…

Zagadnienia logistyki odzysku na przykładzie przedsiębiorstwa XYZ

Przez administrator

Wprowadzenie………1 Rozdział I. Logistyka w systemie nauk o zarzadzaniu………3 1.1. Geneza logistyki ………3 1.2. Pojęcie logistyki……… 6 1.3. Rys historyczny i kierunki rozwoju logistyki………11 1.4. Podstawowe wlasciwosci i zadania logistyki………18 1.5. Infrastruktura procesów logistycznych oraz opakowania jako skladnik procesów logistycznych ………21 Rozdział II. Wizerunek przedsiębiorstwa XYZ 2.1. Powstanie i historia firmy ………34 2.2. Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa ………39 2.3. Wyniki finansowe osiagane przez przedsiebiorstwo w ostatnich latach……… 49 2.4. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa ………62 Rozdział III. Diagnoza istniejacego systemu logistyki odzysku 3.1. Obiekt analizy logistycznej XYZ ………70 3.2. Opakowania i ich wykorzystanie w przedsiębiorstwie XYZ……… 75 3.3. Diagnoza istniejacego systemu obslugi klienta…………

Organizacja dystrybucji towarów na przykładzie XYZ

Przez administrator

Wstęp ………..4 Rozdział I. Dystrybucja jako czynnik laczacy firme z rynkiem 1.1. Podstawowe pojęcia z zakresu marketingu ……….. 5 1.2. Definicja i zadania dystrybucji ………..8 1.2.1. Pojęcie i typy kanalów marketingowych ……….. 12 1.2.2. Wybór kanalu dystrybucji ………..15 1.2.3. Rodzaje dystrybucji towarów ………..19 1.2.4. Wspóldzialanie i konflikt w procesię kształtowania dystrybucji towarów ………..21 1.3. Fizyczny przeplyw towarów w kanale rynkowym ……….. 23 Rozdział II. Formy organizacyjne dystrybucji towarów 2.1. Handel hurtowy……….. 27 2.1.1. Znaczenie handlu hurtowego ………..27 2.1.2. Zadania hurtowników ………..28 2.1.3. Rodzaje posredników hurtowych ……….. 29 2.1.4. Kierunki rozwoju hurtu ………..32 2.2. Handel detaliczny ……….. 33 2.2.1. Istota sprzedaży…

Znaczenie logistyki w procesach zaopatrzenia w przedsiębiorstwie

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa i jej uwarunkowania ………4 1.1. Pojęcie i istota logistyki ………10 1.2. Powstanie i rozwój logistyki ………17 1.3. Logistyka a rynkowa orientacja przedsiebiorstw 'na odbiorce’ ………22 Rozdział II. Logistyka jako instrument racjonalizacji i obnizenia kosztów przedsiębiorstwa……… 25 2.1. Zarządzanie logistyczno – marketingowe ………33 2.2. Podstawowe sfery dzialan logistycznych ………34 Rozdział III. Logistyka procesów zaopatrzenia ………43 3.1. Podstawowe funkcje procesów zaopatrzenia ………43 3.2. Wybór zródel zakupu ………47 Rozdział IV. Transport 50 4.1. Potrzeby przewozowe ………50 4.2. Wybór galezi transportu i przewoznika……… 54 4.3. Transport wlasny przedsiębiorstwa……… 56 Zakończenie ………58 Bibliografia ………59

Metody segregacji ładunków w portach.

Przez administrator

Wstęp………5 Rozdział 1. Podstawowe terminy i definicje 1.1. Pojęcie segregacji……… 7 1.2. Ladunki niekompatybilne ………9 1.3. Sklady portowe ładunków niekompatybilnych……… 11 1.4. Proces skladowania ………16 Rozdział 2. Metody segregacji wedlug miedzynarodowych przepisów i aktów prawnych 2.1. Segregacja wedlug Kodeksu IMDG………25 2.2. Segregacja wedlug Kodeksu BC………42 2.3. Segregacja wedlug ADR ………52 2.4. Segregacja wedlug Miedzynarodowych zalecen w sprawie bezpiecznego przeladunku, manipulacji i skladowania substancji niebezpiecznych w portach………53 Rozdział 3. Metody segregacji wedlug polskich przepisów i aktów prawnych 3.1. Rozporzadzenia………57 3.2. Polskie normy……… 77 3.3. Inne przepisy ……… 83 Rozdział 4. Ocena metod segregacji w portach 4.1. Ocena metod segregacji w portach…

Analiza dystrybucji i jej kanalów na przykładzie firmy XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Dystrybucja i kanaly dystrybucji w ujęciu teoretycznym. 1.1. Pojęcie i rodzaje dystrybucji………8 1.2. Funkcje dystrybucji………12 1.3. Pojęcie i rodzaje kanalów dystrybucji………14 1.3.1. Rodzaje kanalów dystrybucji ze wzgledu na liczbe posredników………17 1.3.2. Rodzaje kanalów dystrybucji ze wzgledu na stopien integracji uczestników kanalu………19 1.4. Innowacyjne kanaly dystrybucji………22 1.5. Podsumowanie………25 Rozdział II. Analiza srodowiska badawczego – firma XYZ na tle rynku akcesoriów GSM. 2.1. Specyfika rynku akcesoriów GSM………27 2.2. Prezentacja firmy XYZ………33 2.3. Opis i analiza asortymentu firmy XYZ………36 2.4. Podsumowanie………41 Rozdział III. Analiza kanalów dystrybucji. Hurt, detal. 3.1. Sprzedaz hurtowa………42 3.2. Sprzedaz detaliczna………47 3.3. E-dystrybucja………55 3.4. Prezentacja wyników badania…

Planowanie zaopatrzenia i dystrybucji w przedsiębiorstwie produkcyjnym.

Przez administrator

Wstęp……….3 Rozdział I. Teoretyczne wprowadzenie do tematu……….5 1.1. Pojęcie planowania 1.2. Etapy zaopatrzenia 1.3. Istota i kanaly dystrybucji Rozdział II. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa produkcyjnego……….40 2.1. Przedmiot dzialalnosci 2.2. Historia firmy 2.3. Organy spólki 2.4. Wyróznienia i nagrody Rozdział III. Zaopatrzenie i dystrybucja srub w przedsiębiorstwie produkcyjnym……….52 3.1. Wybrane rodzaje produkowanych srub 3.2. Technologia produkcji srub w fabryce 3.3. Zaopatrzenie fabryki 3.4. Dystrybucja srub 3.5. Przyklad Podsumowanie……….65 Bibliografia Spis tabel Spis rysunków Spis wykresów

Doskonalenie podstawowego procesu logistycznego w przedsiębiorstwie XYZ.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I. Procesy w organizacji 1.1. Procesy, podejscie procesowe w zarządzaniu wspólczesna organizacja ……… 5 1.2. Definicja podejscia procesowego i procesu ……… 10 1.3. Udział procesów w podnoszeniu efektywnosci przedsiębiorstwa……… 15 Rozdział II. Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ i jego otoczenia logistycznego 2.1. Ogólna prezentacja przedsiębiorstwa ……… 21 2.2. Charakterystyka produktów i ich odbiorców ………25 2.3. Charakterystyka materialów wejsciowych i ich dostawców ……… 28 2.4. Organizacja jako system adaptujacy się ……… 32 2.5. Cele i analiza SWOT firmy XYZ ………34 Rozdział III. Diagnoza wybranego procesu w firmie XYZ 3.1. Rodzaje procesów w przedsiębiorstwie ……… 36 3.2. Wybór procesu do analizy…

Transport jako sfera dzialan logistycznych.

Przez administrator

Wstęp 3 Rozdział I. Podstawowe zalozenia logistyki 1.1 Geneza i definicje logistyki ……… 4 1.2 Sfery dzialan logistycznych ……… 9 1.3 Zarządzanie lancuchem dostaw ……… 22 Rozdział II. Miejsce i rola transportu w działalności logistycznej 2.1 Charakterystyka transportu ……… 29 2.2 Analiza środków transportu ……… 35 2.3 Koszty i ceny w transporcie ……… 39 2.4 Wybór przewoznika ………43 Rozdział III. Rodzaje transportu i ich charakterystyka 3.1 Transport samochodowy ……… 52 3.2 Transport kolejowy ………61 3.3 Transport wodny sródladowy……… 65 3.4 Transport lotniczy 3.5 Transport morski ……… 78 3.6 Transport miejski ……… 84 Zakończenie ………94 Bibliografia ………97 Spis rysunków……… 99 Spis…

Analiza i ocena dostepnosci transportowej miasta XYZ.

Przez administrator

Wstęp………3 Rozdział I. Walory turystyczne 1.1. Ogólna charakterystyka regionu……… 5 1.2. Walory krajoznawcze……… 8 1.3. Walory wypoczynkowe ………21 1.4. Walory antropogeniczne ………23 Rozdział II. Zagospodarowanie turystyczne regionu 2.1. Baza noclegowa ………26 2.2. Baza gastronomiczna ………30 Rozdział III. Dostepnosc transportowa regionu 3.1. Infrastruktura kolejowa ………36 3.2. Infrastruktura drogowa ………40 3.3. Infrastruktura lotnicza ………46 3.4. Przejscia graniczne……… 49 Rozdział IV. Dostepnosc komunikacyjna regionu 4.1. Krajowe i międzynarodowe polaczenia komunikacyjne kolejowe ………56 4.2. Komunikacja autobusowa ………58 4.3. Komunikacja lotnicza……… 60 4.4. Komunikacja wewnatrz regionu ………62 Zakończenie……… 68 Bibliografia ………69 Spis fotografii ………71 Spis tabel……… 71

Dystrybucja produktów jako jedno z glównych narzedzi marketingowej działalności przedsiębiorstwa na przykładzie cukrowni XYZ

Przez administrator

Wstęp……..3 Rozdział I. Dystrybucja produktów jako element marketingu przedsiębiorstwa……..4 1.1. Istota i rola dystrybucji produktów 1.2. Funkcje dystrybucji produktów 1.3. Rodzaje dystrybucji produktów 1.4. Dystrybucja produktów a inne instrumenty marketingu Rozdział II. Kanały dystrybucji i kryteria ich wyboru……..19 2.1. Pojęcie i istota kanalów dystrybucji 2.2. Typologia i charakterystyka podstawowych kanalów marketingowych 2.3. Wybór kanalów dystrybucji 2.3.1. Czynniki wpływajace na wybór kanalów dystrybucji 2.3.2. Etapy wyboru kanalów 2.4. Posrednicy w kanalach dystrybucji Rozdział III. Charakterystyka Cukrowni XYZ jako podmiotu badawczego ……..37 3.1. Rys historyczny Cukrowni XYZ 3.2. Struktura organizacyjna 3.3. Sytuacja ekonomiczno-finansowa 3.4. Przeksztalcenia wlasnosciowe Rozdział IV. System dystrybucji produktów Cukrowni…

Polityka transportowa miasta XYZ.

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Charakterystyka transportu 1.1. Pojęcie i klasyfikacja transportu…….. 3 1.2. Istota i źródła potrzeb transportowych…….. 5 1.3. Transport miejski ……..8 Rozdział II. Polityka transportowa 2.1. Pojęcie polityki transportowej ……..10 2.2. Cele polityki transportowej……..18 2.3. Narzedzia polityki transportowej ……..19 Rozdział III Polityka transportowa miasta XYZ 3.1. Sterownie transportem publicznym w XYZ ……..25 3.2. Polityka transportowa miasta XYZ ……..39 3.3. Pozytywne aspekty wprowadzenia polityki transportowej…….. 45 Zakończenie…….. 51 Bibliografia ……..52

Komunikacja tramwajowa w Warszawie.

Przez administrator

Rozdział I. Wstęp Rozdział II. Transport zbiorowy w miescie 2.1 Rola komunikacji miejskiej 2.2 Charakterystyka miejskiego transportu szynowego Rozdział III. Historia Tramwajów Warszawskich 3.1 Poczatki miejskiej komunikacji szynowej 3.2 Tramwaje elektryczne 1908-1918 3.3 Okres miedzywojenny 3.4 Wybuch wojny i okupacja 3.5 Odbudowa systemu komunikacji tramwajowej 1950-1960 Rozdział IV. Infrastruktura 4.1 Siec i zasilanie 4.2 Tory 4.3 Tabor Rozdział V. Przewozy na liniach Tramwajów Warszawskich Rozdział VI. Organizacja, finansowanie i koszty komunikacji tramwajowej Rozdział VII. Szanse i zagrozenia komunikacji tramwajowej w Warszawie Rozdział VIII. Podsumowanie i wnioski koncowe Bibliografia Spis rysunków i tabel

Transport Unii Europejskiej i Polski.

Przez administrator

Rozdział I Zagadnienia wprowadzajace. 1.1. Przedmiot i zakres opracowania……..3 1.2. Uzasadnienie wyboru tematu…….4 Rozdział II Transport Unii Europejskiej. 2.1. Transport – uwagi ogólne – podstawy prawne……..5 2.2. Rynek usług transportowych……..7 2.3. Europejska infrastruktura transportu……..11 Rozdział III Przyporzadkowanie polskiego transportu do wymogów stawianych przez Unie Europejska. 3.1. Dostosowanie prawa i standardów w dziedzinie transportu……..17 3.1.1.Transport kolejowy……..20 3.1.2.Transport lotniczy……..21 3.1.3. Transport morski……..22 3.1.4. Transport wodny – sródladowy……..23 3.2. Transport drogowy jako przyklad modernizacji polskiej infrastruktury transportowej……..23 Rozdział IV Ochrona srodowiska przed transportem. 4.1. Ochrona srodowiska przed wpływem transportu w UE……..31 4.2. Polski transport w zakresię ochrony srodowiska…….35 Uwagi i wnioski koncowe. 5.1.…

Pojęcie transportu i jego funkcje

Przez administrator

Wstęp Rozdział I. Podstawowe zagadnienia dotyczace transportu 1.1 Pojęcie transportu 1.2 Podstawowe cechy produkcji transportowej 1.3 Przedmiot transportu 1.4 Funkcje transportu 1.5 Rynek usług transportowych Rozdział II. Strategia firm transportowych 2.1 Strategia wykorzystywane przez firmy transportowe 2.2 Marketing w transporcie 2.3 Zastosowanie Internetu w zarządzaniu firma transportowa Podsumowanie i wnioski koncowe Bibliografia Spis tabel i rysunków

Polityka transportowa po wstapieniu do Unii Europejskiej.

Przez administrator

Wstęp………..3 Rozdział I. Pojęcie i zasady polityki transportowej………..5 1.1. Pojęcie wspólnej polityki 1.2. Cele i priorytety polityki transportowej 1.3. Zasady polityki transportowej 1.4. Obszary polityki transportowej 1.4.1. Transport kolejowy 1.4.2. Transport drogowy 1.4.3. Transport lotniczy 1.4.4. Transport morski 1.4.5. Transport wodny sródladowy Rozdział II. Polityka transportowa a UE………..17 2.1. Wspólny rynek transportowy 2.2. Działania Unii Europejskiej na rzecz realizacji zalozen wspólnej polityki transportowej 2.2.1. Transport kolejowy i jego znaczenie w polityce Unii Europejskiej 2.2.2. Transport drogowy w polityce Unii Europejskiej 2.2.3. Transport lotniczy w polityce Unii Europejskiej 2.2.4. Transport morski w polityce Unii Europejskiej 2.2.5. Transport wodno sródladowy i jego…

Logistyka dystrybucji a obsługa klienta w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

Przez administrator

Wstęp………1 Rozdział I. Logistyka dystrybucji w działalności przedsiębiorstwa………3 1.1. Powstanie i ewolucja logistyk………3 1.2. Pojęcie, istota i reguly logistyki………8 1.3. Podstawowe cechy logistyki dystrybucji………14 1.4. Nowoczesna koncepcja logistyki………28 1.5. Trendy w logistyce dystrybucji a zintegrowany system zarządzania………30 Rozdział II. Obsługa klienta i jej elementy………39 2.1. Pojęcie obslugi klienta………39 2.2. Elementy obslugi klienta………40 2.3. Strategie obslugi klienta………45 2.4. Efektywna obsługa klienta………49 Rozdział III. Przewaga konkurencyjna i jej znaczenie w logistyce dystrybucji i obsludze klienta………52 3.1 Istota i charakterystyka przewagi konkurencyjnej………52 3.2. Kluczowe kompetencje a przewaga konkurencyjna………57 3.3. Przewaga konkurencyjna a logistyka dystrybucji………60 3.4. Przewaga konkurencyjna a obsługa klienta………63 Zakończenie………65 Spis rysunków………66…