Lojalnosc klientów z szczególnym uwzglednieniem klientów instytucjonalnych.
23 października 2015
Wstęp …………2
Rozdział I.
Lojalnosc klienta jako jeden z najwazniejszych elementów funkcjonowania firmy
1.1. Klient, nabywca, konsument…………. 4
1.2. Rodzaje i etapy procesu zakupu nabywcy …………7
1.3. Komunikacja jako istotny element budowania relacji z klientami …………10
Rozdział II.
Budowanie lojalnosci klienta instytucjonalnego
2.1. Pojęcie i rodzaje lojalnosci kilenta instytucjonalnego …………17
2.2. Rynek jako miejse budowania lojalnosci klienta instytucjonalnego …………25
2.3. Klient instytucjonalny i budowa jego lojalnosci …………34
Rozdział III.
Programy lojalnosciowe
3.1. Ogólne zagadnienia na temat programów lojalnosciowych………… 41
3.2. Cele i budowa programu lojalnosciowego …………49
3.3. Rodzaje programów lojalnosciowych …………58
3.4. Programy lojalnosciowe dla klienta instytucjonalnego …………68
Zakończenie …………78
Bibliografia …………80
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|