Marketing hoteli w erze rozwoju marketingu spolecznosciowego
22 października 2015
Wstęp
Rozdział I
wykorzystanie marketingu w działalności przedsiebiorstw hotelarskich
1.1. Marketing na rynku usług hotelarskich…………2
1.2. Czynniki wpływajace na funkcjonowanie hotelu …………6
1.3. Zarządzanie marketingowe w obiekcie hotelarskim ………… 8
1.4. Działania marketingowe w obiekcie hotelarskim …………14
Rozdział II
Wykorzystanie internetu w działalności rynkowej hoteli
2.1. Rola Internetu w ksztaltowaniu wizerunku hotelu …………20
2.2. Internetowe media spolecznosciowe …………22
2.3. Media spolecznosciowe jako narzedzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich ………… 25
2.4. Media spolecznosciowe w hotelu- polskie doswiadczenia ………… 32
2.5. Polska branza hotelarska na Facebooku …………36
Rozdział III
Zakres wykorzystania mediów spolecznosciowych przez obiekty hotelarskie- analiza przypadków
3.1.Przeglad najpopularniejszych mediów spolecznosciowych………… 44
3.2. Charakterystyka social mediów spolecznosciowych w branzy hotelarskiej………… 46
3.3. Analiza porównawcza hoteli w Polsce …………54
Podsumowanie
Bibliografia
SPis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|