Marketing hoteli w erze rozwoju marketingu spolecznosciowego

22 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp

Rozdział I
wykorzystanie marketingu w działalności przedsiebiorstw hotelarskich

1.1. Marketing na rynku usług hotelarskich…………2
1.2. Czynniki wpływajace na funkcjonowanie hotelu …………6
1.3. Zarządzanie marketingowe w obiekcie hotelarskim ………… 8
1.4. Działania marketingowe w obiekcie hotelarskim …………14


Rozdział II
Wykorzystanie internetu w działalności rynkowej hoteli

2.1. Rola Internetu w ksztaltowaniu wizerunku hotelu …………20
2.2. Internetowe media spolecznosciowe …………22
2.3. Media spolecznosciowe jako narzedzie nowoczesnego marketingu usług hotelarskich ………… 25
2.4. Media spolecznosciowe w hotelu- polskie doswiadczenia ………… 32
2.5. Polska branza hotelarska na Facebooku …………36


Rozdział III
Zakres wykorzystania mediów spolecznosciowych przez obiekty hotelarskie- analiza przypadków

3.1.Przeglad najpopularniejszych mediów spolecznosciowych………… 44
3.2. Charakterystyka social mediów spolecznosciowych w branzy hotelarskiej………… 46
3.3. Analiza porównawcza hoteli w Polsce …………54


Podsumowanie
Bibliografia
SPis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów