Media elektroniczne i ich rola w życiu uczniów gimnazjalnych.
19 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Definicja, rodzaje i cechy mediów
1.Charakterystyka wspólczesnych mediów elektronicznych
1.1 Radio
1.2 Telewizja
1.3 Internet
1.4 Telefon
2.Rola mediów elektronicznych w życiu adolescentów
Rozdział II
Cel, przedmiot i problematyka badan
1.Hipotezy badawcze
2.Zmienne i wskazniki
3.Metoda, technika i narzedzia badawcze
4.Ogólna charakterystyka grup badawczych
Rozdział III
Analiza zmiennych niezaleznych i zaleznych
1.1 Radio
1.2 Telewizja
1.3 Internet
1.4 Telefon komórkowy
2. Analiza zmiennych zaleznych
2.1 Preferencje w wyborze stacji radiowych
2.2 Preferencje w wyborze stacji i programów telewizyjnych
2.3 Preferencje w wyborze tematyki programów telewizyjnych
2.4 Sposoby wykorzystywania Internetu przez gimnazjalistów
2.5 Sposoby wykorzystywania telefonu komórkowego przez gimnazjalistów
2.6 Ilosc czasu poswiecanego w ciagu dnia na sluchanie radia, ogladanie telewizji i?korzystanie z Internetu
3.Wady i zalety radia, telewizji i Internetu w opinii młodzieży gimnazjalnej
4.Nowoczesne media elektroniczne a nauczyciele gimnazjum
Weryfikacja hipotez
Wnioski koncowe
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|