Metoda sylabowa Jagody Cieszynskiej w pracy z dzieckiem o nieharmonijnym rozwoju intelektualnym studium indywidualnego przypadku

23 października 2015 0 Przez administrator

Wstęp

Rozdział 1.
Wieloaspektowosc procesu czytania

1.1 Definicje czynnosci czytania
1.2 Fizjologiczne i psychologiczne podstawy procesu czytania
1.3 Parcjalne zaburzenia rozwoju, a specyficzne trudnosci w czytaniu
1.4 Nabywanie umiejetnosci czytania w świetle wybranych badan naukowych


Rozdział 2.
Metoda sylabowa autorstwa prof. Jagody Cieszynskiej

2.1 Zalozenia teoretyczne
2.2 Opis metody
2.3 Etapy nabywania umiejetnosci czytania
2.4 Pomoce dydaktyczne autorstwa prof. Jagody Cieszynskiej


Rozdział 3.
Metodologia

3.1 Cel badan
3.2 Problem badawczy
3.3 Metody, techniki i narzedzia badawcze
3.4 Organizacja zajec


Rozdział 4.
Studium indywidualnego przypadku

4.1 Charakterystyka dziecka
4.2 Proponowany program pracy terapeutycznej z dzieckiem o nieharmonijnym przebiegu rozwoju intelektualnego
4.3 Wnioski badan i wskazania dla praktyki pedagogicznej


Zakończenie
Bibliografia
Streszczenie
Wykaz tabel
Spis aneksów