Metoda sylabowa Jagody Cieszynskiej w pracy z dzieckiem o nieharmonijnym rozwoju intelektualnym studium indywidualnego przypadku
23 października 2015
Wstęp
Rozdział 1.
Wieloaspektowosc procesu czytania
1.1 Definicje czynnosci czytania
1.2 Fizjologiczne i psychologiczne podstawy procesu czytania
1.3 Parcjalne zaburzenia rozwoju, a specyficzne trudnosci w czytaniu
1.4 Nabywanie umiejetnosci czytania w świetle wybranych badan naukowych
Rozdział 2.
Metoda sylabowa autorstwa prof. Jagody Cieszynskiej
2.1 Zalozenia teoretyczne
2.2 Opis metody
2.3 Etapy nabywania umiejetnosci czytania
2.4 Pomoce dydaktyczne autorstwa prof. Jagody Cieszynskiej
Rozdział 3.
Metodologia
3.1 Cel badan
3.2 Problem badawczy
3.3 Metody, techniki i narzedzia badawcze
3.4 Organizacja zajec
Rozdział 4.
Studium indywidualnego przypadku
4.1 Charakterystyka dziecka
4.2 Proponowany program pracy terapeutycznej z dzieckiem o nieharmonijnym przebiegu rozwoju intelektualnego
4.3 Wnioski badan i wskazania dla praktyki pedagogicznej
Zakończenie
Bibliografia
Streszczenie
Wykaz tabel
Spis aneksów
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|