Metody aktywizujace w pracy z dziecmi w wieku przedszkolnym
23 października 2015
Wstęp.
Rozdział 1
Charakterystyka rozwoju psychofizycznego dziecka w wieku przedszkolnym
1.1. Rozwój fizyczny
1.2. Rozwój psychiczny
Rozdział 2
Metody aktywizujace w wychowaniu przedszkolnym w świetle literatury.
2.1. Istota metod aktywizujacych
2.2. Metody aktywizujace w wychowaniu przedszkolnym
2.3. Metody aktywizujace a program wychowania przedszkolnego
2.4. Efektywność metod aktywizujacych
Rozdział 3
Rola metod aktywizujacych w pracy z przedszkolakiem
3.1. Plastycznej
3.2. Muzycznej, ruchowej – rytmicznej i recytatorskiej
3.3. Przywiazanie do tradycji i kontynuowanie jej.
3.4. Kontakt dziecka z przyroda.
Rozdział 4
Podstawy metodologiczne pracy
4.1. Uzasadnienie wyboru tematu
4.2. Problemy badawcze i hipotezy
4.3. Zmienne i wskazniki
4.4. Podstawowa terminologia
4.5. Metody i techniki badawcze
4.6. Organizacja i przebieg badan
4.7. Charakterystyka terenu badan
Rozdział 5
Przyklady i analiza sytuacji eksperymentalnych
5.1. Struktura sytuacji edukacyjnych
5.2. Analiza przykladowych sytuacji eksperymentalnych
Rozdział 6
Wpływ metod aktywizujacych na przyrost wiadomosci
6.1. Wyniki pomiaru poczatkowego
6.2. Wyniki pomiaru koncowego grupy E i K
6.3. Porównanie wyników pomiaru poczatkowego i koncowego
Rozdział 7
Wpływ metod aktywizujacych na wzrost umiejetnosci
7.1. Wyniki pomiaru poczatkowego
7.2. Wyniki pomiaru koncowego grupy E i K
7.3. Porównanie wyniku pomiaru poczatkowego i koncowego
Rozdział 8
Wpływ metod aktywizujacych na trwalosc wiadomosci i umiejetnosci
8.1. Wyniki pomiaru koncowego
8.2. Wyniki pomiaru dystansowego
8.3. Porównanie wyników pomiaru koncowego i dystansowego
Rozdział 9
Wpływ metod aktywizujacych na operatywnosc wiedzy
9.1. Operatywnosc wiedzy w procesię nauczania – uczenia sie
9.2. Wyniki pomiaru koncowego grupy E i K
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|