Miejsce gier komputerowych w czasię wolnym uczniów edukacji wczesnoszkolnej.

23 października 2015 0 Przez administrator


Wstęp………. 7

Rozdział I
Gry komputerowe w życiu dziecka- aspekt pedagogiczny.

1. Charakterystyka zjawiska gier komputerowych………. 9
1.1. Definicja gier komputerowych………. 9
1.2. Historia gier komputerowych………. 10
1.3. Klasyfikacja gier komputerowych………. 12
1.4. Konsekwencje korzystania z gier komputerowych przez dzieci………. 14
1.4.1. Oddzialywanie gier komputerowych na rozwój dzieci………. 17
1.4.2. Pozytywne aspekty korzystania z gier komputerowych………. 17
1.4.3. Negatywne aspekty korzystania z gier komputerowych………. 19
1.5. Rola rodziców w walce z uzaleznieniem dziecka od gier komputerowych………. 22

Rozdział II
Metodologiczne podstawy pracy.

2.1. Uzasadnienie wyboru tematu pracy………. 26
2.2. Istota i cel badania naukowego………. 24
2.3. Problemy badawcze………. 26
2.4. Zmienne i wskazniki………. 28
2.5. Metody, techniki i narzedzia badawcze………. 31
2.6. Przebieg i organizacja badan………. 33

Rozdział III
Analiza badan wlasnych.

3.1. Czestotliwosc korzystania z gier komputerowych przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
3.2. Preferencje dzieci dotyczace rodzajów gier komputerowych………. 34
3.3. Oddzialywanie gier komputerowych na zachowania i emocje dzieci w wieku wczesnoszkolnym
3.4. Zaniedbywanie obowiazków przez dzieci z powodu korzystania z gier komputerowych
3.5. Kontrola rodziców nad dziecmi korzystajacymi z gier komputerowych ………..37

Wnioski i postulaty………. 53
Zakończenie………. 54
Bibliografia……….. 55
Spis tabel i wykresów………. 57
Aneks ……….. 59