Modelowanie i rendering robota za pomoca programu 3DS Max

19 października 2015 0 Przez administrator


Rozdział 1.
Wstęp.
1.1. Cele pracy…………4

1.2. Definicja oraz techniki modelowania obiektów 3d …..4
1.2.1. Przyklady poprawnego modelingu……8
1.3. Zaprezentowanie wizji modelowanej postaci 3d….9
1.3.1. Ogólna koncepcja i zalozenia modelu ……..9


Rozdział 2.
Modelowanie robota.

2.1. Krótkie przedstawienie interfejsu programu 3ds max.11
2.2. Proces tworzenia modelu robota…12
2.2.1. Tworzenie czesci glowy robota……13
2.2.2 Tworzenie czesci tulowia robota……..25
2.2.3. Tworzenie czesci nóg robota……….33
2.2.4. Tworzenie czesci rak robota…….39


Rozdział 3.
Teksturowanie robota.

3.1. Teoria……..45
3.2 przygotowanie materialów i teksturowanie……46


Rozdział 4.
Rendering.

4.1. Wstęp i przygotowanie do renderingu……….47
4.1.1. Ustawienia kompozycji i oswietlenia…….47
4.2. Rendernig i wizualizacja robota…….49


Rozdział 5.
Podsumowanie.

5.1. Podsumowanie i wnioski………..51


Bibliografia…………52


Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505

Wpisz otrzymany kod :

Po wpisaniu kodu, kliknij "Pobieram PDF/DOCX", pobieranie rozpocznie się automatycznie

Koszt 25 zł netto | 30,75 zł brutto