Myslenie strategiczne determinantem rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa
20 października 2015
Rozdział 1.
Strategia i zasady strategicznego myslenia.
1.1. Strategia w ujęciu historycznym……… 3
1.2. Pojęcie i istota strategii……… 6
Rozdział 2.
Wspólczesny marketing- jego rola i znaczenie dla funkcjonowania przedsiebiorstw.
2.1. Istota marketingu……… 11
2.2. Funkcje marketingu………17
2.3. Przedsiebiorstwo w otoczeniu marketingowym……… 19
Rozdział 3.
Wybrane strategie marketingowe i zasady ich stosowania.
3.1. Typologia i zasady formulowania strategii marketingowych………26
3.2. Zasady stosowania okreslonych strategii……… 33
3.3. Wpływ strategicznego myslenia na zarządzanie i funkcjonowanie przedsiębiorstwa………42
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|