Nadzór kuratorów jako srodek wychowawczy.
24 października 2015
Wstęp
Rozdział 1
Charakterystyka wspólczesnej młodzieży polskiej
1.1 Charakterystyka dzieci i młodzieży po okresie transformacji
1.2 System opiekunczo – wychowawczy
1.3 Niedostosowanie społeczne
1.4 Środki wychowawczo – poprawcze zawarte w ustawie o postepowaniu w sprawach nieletnich
Rozdział 2
Kuratela sadowa w świetle literatury przedmiotu
2.1 Kuratela sadowa w ujęciu historycznym
2.2 Rola i zadania kuratorów sadowych w świetle obowiazujacych przepisów
2.3 Kuratela jako specyficzny srodek wychowania resocjalizacyjnego
2.4 Kategoria zawodowa i funkcje rodzinnego kuratora sadowego
2.5 Zasady, metody i formy pracy kuratora
Rozdział 3
Metodologiczne podstawy badan
3.1 Przedmiot i cel badan
3.2 Problemy i hipotezy badawcze
3.3 Metody, techniki i narzedzia badawcze
3.4 Charakterystyka grupy badanej
Rozdział 4
Analiza badan wlasnych
4.1 Wprowadzenie w problematyke prowadzonych badan
4.2 Znaczenie wybranych koncepcji czlowieka w rozumieniu problemu wychowania
4.3 Specyfika wczesnego okresu dorastania i rola rodziców w kontrolowaniu zachowan
4.4 Rola rodziny w procesię dorastaniu dziecka
4.5 Podsumowanie indywidualnych przypadków i wnioski
Rozdział 5
Efektywność nadzoru kuratorskiego jako srodka resocjalizacyjnego na podstawie badan wlasnych
5.1 Wnioski z badan
Zakończenie
Bibliografia
Pobierz, wysyłając SMS o treści FOR.PRACA pod numer 92505Wpisz otrzymany kod : |
---|